דלג לתוכן האתר >

מוצרי צריכה וקמעונאות

קלירמאש לחברות מוצרי צריכה וקמעונאות

בעזרת קלירמאש בחברות מוצרי צריכה וקמעונאות החדשניות ביותר בישראל:

שיפרו את שביעות רצון הלקוחות

הקטינו עלויות השירות

הגדילו את זמינות השירות

צמצמו יציאת טכנאים לשטח

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות

שתפו את הלקוחות שלכם

היו אקטיביים

הפכו את הידע מזמין

עבדו חכם, לא קשה

השלימו את התמיכה עם הדרכה

שיפור מתמיד

תתקשרו

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לחברות מוצרי צריכה וקמעונאות
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
מוצרי צריכה וקמעונאות
התחרות במוצרי צריכה וקמעונאות נמדדת לא פעם על ידי רמת השירות שניתן ללקוחות. לקוחות רבים מחליפים מותג אך ורק בגלל חווית שירות לא אופטימלית. אנחנו מבינים את זה בקלירמאש ולכן עיצבנו את הפלטפורמה שלנו כך שתאפשר לכם לספק חווית שירות מעולה ותעזור לכם לוודא שהלקוחות שלכם יבחרו בכם כל פעם מחדש. לקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לעובדים במהירות ובאופן אקטיבי וכך אנו מוודאים שירות מיטבי ללקוח תוך כדי עמידה בנהלים.
מוצרי צריכה וקמעונאות
חברות מוצרי צריכה וקמעונאות משתמשות בקלירמאש ב...
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
בעזרת קלירמאש בחברות מוצרי צריכה וקמעונאות החדשניות ביותר בישראל:
הלקוחות שלכם אוהבים שיש להם את האפשרות לקבל מידע בעצמם. באמצעות פורטל שירות עצמי ותבניות המידע הייעודיות שלנו תוכלו לספק ללקוחות שלכם כלים לפתרון בעיות ומענה על שאלות בעצמם, מכל מכשיר, בכל שעה. תהליכים מודרכים ידריכו אותם צעד אחרי צעד, מנוע החיפוש יאפשר להם לענות על שאלות ופרטי המידע יתארו להם את מאפייני המוצרים. באמצעות יכולות ההתממשקות שלנו תוכלו לאפשר להם לפתוח פניות ישירות מתוך הפורטל, לבדוק מלאי, סטאטוס הזמנה ולקבל פתרונות אפשריים בזמן הזנת הפנייה על בסיס ניתוח תוכן הפנייה. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש ללקוחות וגם לנציגי השירות פרטי ידע רלוונטיים בזמן פתיחת פנייה. בהתאם לפעולות או לסוג הפנייה תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה, להציג השוואה למוצרים מתחרים ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
לקוחות (וגם נציגי השירות) לא אוהבים לקרוא מסמכים ארוכים, אפשרו לכל אחד לגשת למידע שרלוונטי אליו באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצעים הנציגים או הלקוחות - השוואות דינאמיות בין מוצרים, הצגת מוצרים משלימים או דומים וכלים נוספים. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם. אנחנו מנגישים את המידע בצורה אפקטיבית יותר ומעלים את רמת השימוש והתועלת המתקבלת מהפלטפורמה. כל היכולות נגישות מכל מכשיר ובכל זמן.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מוצרי מורכב - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית (סוגי מוצרים, מאפיינים, חנויות, משלוחים, שאלות נפוצות וכו) עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
מעבר לשירות מעולה בזמן אמת, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם לנהל גם את ההדרכה על המוצרים שלכם ומאפשרת לכם לקבל תמונה מלאה של רמת הידע אצל הנציגים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו מוצר חדש, שינוי בזמינות וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את הנציגים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את השירות יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב התכנים וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה תוכן חסר והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהלקוחות והנציגים על כל פריט ידע. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין הנציגים לראשי הצוותים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים וללקוחות לומר לכם.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
שיפרו את שביעות רצון הלקוחות
הקטינו עלויות השירות
הגדילו את זמינות השירות
צמצמו יציאת טכנאים לשטח
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות
שתפו את הלקוחות שלכם
היו אקטיביים
הפכו את הידע מזמין
עבדו חכם, לא קשה
השלימו את התמיכה עם הדרכה
שיפור מתמיד
תתקשרו
הפכו את זה לשלכם
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני