דלג לתוכן האתר >

תחבורה ותעופה

קלירמאש לחברות תחבורה ותעופה

מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת

בעזרת קלירמאש בחברות התחבורה והתעופה החדשניות ביותר בישראל:

שיפרו את השירות ללקוחות

צמצמו יציאת טכנאים לשטח

הגדילו את שימור "התורה שבעל פה"

הקטינו סיכון לטעויות

הגדילו את היעילות התפעולית

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון העובדים

מיצאו מידע מהר

היו אקטיביים

תגיעו לשטח

הפכו את הידע לזמין

עבדו חכם, לא קשה

התאימו למציאות משתנה

שיפור מתמיד

תתקשרו

שתפו את הלקוחות שלכם

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לחברות תחבורה ותעופה
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
תחבורה ותעופה
עולם התחבורה משתנה ועתיד לעבור שינויים רחבים בשנים הקרובות. רכבים ללא נהג, צי רכבים מרושת, אפליקציות לחניה, כבישים חכמים ורמזורים חכמים הם רק חלק קטן מהשינויים הצפויים לשנות את עולם התחבורה. חברות הפועלות בתחום מבינות ששימור, שיתוף והנגשת ידע קריטיים להצלחת החברה להתמודד ולשגשג בתקופה העתידה לבוא. הפלטפורמה שלנו עונה בדיוק על הצרכים הללו ומאפשרת לגופים בתחום התחבורה להישאר מובילים. אנו יודעים לנהל ולהנגיש ידע הנדסי, טכני, מוצרי, שירותי או רגולטורי בתחום התחבורה בצורה אפקטיבית שמאפשרת לעובדי הארגון לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. בדיוק בשביל זה פיתחנו בקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לעובדי הארגון במהירות ובאופן אקטיבי ובכך מוודאים ביצוע מיטבי תוך כדי עמידה בנהלים.
תחבורה ותעופה
בעזרת קלירמאש בחברות התחבורה והתעופה החדשניות ביותר בישראל:
עבודה בזמן אמת בסביבה דינאמית כמו עולם התחבורה והתעופה דורשת כלים מתאימים שמאפשרים להשוות בין מבצעים ושדרוגים, איתור יעדים ושינויים בזמן אמת של זמני נסיעה, תצוגה גרפית של תהליכי עבודה וכמובן מנוע חיפוש איכותי שמבין עברית ואנגלית (ושפות נוספות) בכדי לאפשר גישה מהירה, פשוטה ואפקטיבית למידע בזמן אמת. הבינה המלאכותית שלנו מאפשרת לעובדים לשאול שאלות ו"לשוחח" עם המערכת בשפה טבעית, מוודאת שהפריטים הכי רלוונטיים יוצגו בחיפוש ויודעת להמליץ על פריטים קשורים באופן אוטומטי.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לעובדים ידע רלוונטי בזמן שהם עובדים במערכות התפעוליות. בהתאם לפעולות שלהם במערכת התפעוליות תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
הפלטפורמה שלנו עובדת היכן שאתם עובדים. ניתן לחפש ולבצע תהליכי ידע מכל מכשיר ובכל מקום. כך שגם הטכנאים בשטח יוכלו לגשת לידע הרלוונטי לביצוע עבודתם. באמצעות האפליקציה שלנו תוכלו לשלוח התראות ועדכונים לטכנאים, סדרנים ואפילו ללקוחות.
אפשרו לכל העובדים לגשת למידע הרלוונטי להם באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את הביצוע לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצעים העובדים על ידי כך אנחנו משפרים את זמן ביצוע הפעולה ואת העמידה בזמנים וקיצור זמני שיחה. המידע נגיש מכל מכשיר ומאפשר גם לעובדים בשטח להישאר מחוברים לידע הארגוני.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מורכב מתחום התחבורה והתעופה - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
הטכנולוגיה והרגולציה משתנה כל הזמן ויש צורך מתמיד בהדרכת העובדים על מוצרים, תהליכים ונהלים שהשתנו. לכן בנינו את הפלטפורמה שלנו כך שתספק מענה גם לצרכי ההדרכה של העובדים על מידע חדש וגם תאפשר לכם לקבל תמונה מלאה של הכשירות הארגונית בהקשר לידע ולנהלים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו חוזרים חדשים, עדכוני נהלים וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את העובדים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את הידע יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב הידע בארגון וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר בארגון, עד כמה העובדים מודעים לנהלים והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
אפשרו שיחות צ’אט בין העובדים שנמצאים באיזורי זמן שונים מסביב לעולם וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה בזמן טיפול. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. קבלו משוב ישירות מהעובדים על כל נוהל, תהליך או פריט ידע אחר. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים בשטח לומר לכם.
באמצעות מנגנון ההרשאות המתקדם שלנו, אנחנו מאפשרים לכם להחצין חלק מהמידע ללקוחותיכם באמצעות פורטל שירות עצמי הכולל מידע בנוגע לתהליכים, מילוי טפסים ופתיחת פניות בCRM. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם. - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
חברות תחבורה ותעופה משתמשות בקלירמאש ב...
שיפרו את השירות ללקוחות
צמצמו יציאת טכנאים לשטח
הגדילו את שימור "התורה שבעל פה"
הקטינו סיכון לטעויות
הגדילו את היעילות התפעולית
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון העובדים
מיצאו מידע מהר
היו אקטיביים
תגיעו לשטח
הפכו את הידע לזמין
עבדו חכם, לא קשה
התאימו למציאות משתנה
שיפור מתמיד
תתקשרו
שתפו את הלקוחות שלכם
הפכו את זה לשלכם
מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד