מעצימים את חווית הלקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
מעצימים אנשים, חווית לקוחות ושירות.
אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...
יש לקלירמאש השפעה ארגונית שניתן להרגיש אותה
המופלאים
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
ClearMash מציעה חוויית משתמש אינטואיטיבית ופשוטה, המשלבת כלים מתקדמים לגילוי ידע, שאלות ותשובות נגישות, והמחשה דינמית של ידע. העיצוב של המערכת מדגיש פשטות וידידותיות למשתמש, ומבטיח שהניווט בין הידע והפונקציות הרבות יהיה נוח, אפילו עבור אלה שאינם רואים עצמם בקיאים בטכנולוגיה. ClearMash בולטת כפתרון מקיף לכל מי שמחפש להציג ולהשתמש בידע בצורה נוחה וויזואלית. אנו משתמשים ב-ClearMash לניהול נהלים רגולטוריים ותפעוליים, ובכך משפרים את גישת העובדים לידע הרלוונטי הנדרש על מנת לשרת את לקוחות הארגון שלנו בצורה הטובה ביותר.
גלעד לאופר | ראש צוות מערכות תומכות בנקאות, מחלקת תהליכים חוצי ארגון מתף - מקבוצת הבינלאומי
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
בסביבת עבודה דינאמית כמו אל על, עם נהלים ותהליכי עבודה מורכבים, חשוב לנו להטמיע ולרכז את כל הידע הנדרש למשתמש בצורה ידידותית, נוחה וגמישה באמצעות מערכת מתקדמת. מניסיון עבר עם מערכות מוכרות בתחום, מצאנו שהחוויה עם קלירמאש היא פשוט אחרת, כזו שמתאימה לנו יותר. המאפיינים של המערכת מאפשרים לנו לארגן ולסדר את המידע בצורה שנוחה ומותאמת לצורכי הארגון שלנו ובנגישות למשתמשים. היום אנחנו יכולים להגיד בביטחון שכל המידע נמצא במערכת, עדכני ומתוקף בזמן אמת ונוח לחיפוש. בזכות זאת, אנחנו משפרים כל הזמן את איכות השירות שלנו.
אדוה בניטה | ניהול ידע אגף שירות לקוחות אל על