המוצרים שלנו מעצימים את המשתמשים בפלטפורמה אחת משולבת או בנפרד באמצעות יכולות ייחודיות לכל קהל יעד
שירות עצמי לעובדי הארגון
ניהול ידע בזמן אמת לנציגי משאבי אנוש
ניהול ידע בזמן אמת לנציגי משאבי אנוש
שירות עצמי לעובדי הארגון
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
כשהעובדים מקבלים מענה בקלות – כל הארגון מרוויח.
הפלטפורמה שלנו מפחיתה עומס, מקצרת זמני תגובה ומבטיחה שכל עובד יקבל את אותה תשובה – ברורה, מדויקת ומעודכנת. באמצעות ניהול חכם של תוכן, תהליכים ונהלי עבודה, צוותי משאבי האנוש יכולים לעבוד בצורה יעילה, מקצועית ועקבית – ולתת שירות ברמה אחרת, בלי לחפש מידע תוך כדי תנועה.
הידע שלכם הוא הנכס החשוב ביותר שלכם בזמן טיפול בפניות וביצוע תהליכי עבודה. נציגי מחלקת משאבי אנוש בעלי ידע עונים לעובדים מהר יותר, עקבי יותר וטוב יותר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניהול ידע חכם וכלי קבלת החלטות יעילים שיוודאו שכל הנציגים יספקו שירות מעולה לעובדי הארגון תוך צמצום זמן הטיפול.
העצימו את העובדים שלכם עם פלטפורמת השירות העצמי שלנו שכוללת את כל מה שאתם צריכים בכדי להקים שירות עצמי עשיר ומצטיין שעובד בשבילכם וללא ידע טכני.
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע ארגוני בתחום משאבי האנוש – בקלות.
לכל נושא או סוג תוכן (כמו זכויות עובדים, נהלי חופשות, טפסים, מדיניות שכר ועוד), תוכלו ליצור תבניות ייעודיות עם שדות מותאמים, חיבורים בין נושאים, ותצוגה אינטואיטיבית שמקלה על ניהול המידע. המערכת תומכת בקשרים בין תכנים – כך שניתן לראות איך שינוי בפריט ידע אחד (למשל שינוי במדיניות חופשות) משפיע על נושאים אחרים. באמצעות מפות ידע ויזואליות מבוססות בינה מלאכותית, תוכלו להבין במהירות את התמונה המלאה ולשמור על עדכניות, אחידות ודיוק בכל נקודת מגע עם העובד.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו, תוכלו להפוך את הידע הארגוני לכלי עבודה חי ונושם בתוך תהליכי ה-HR.
בזמן פתיחת פנייה או ביצוע פעולה (כמו בקשה לחופשה, בירור שכר או שינוי סטטוס תעסוקתי), המערכת יודעת לזהות את ההקשר ולהציע ידע רלוונטי – בצורה אוטומטית ומידית. בהתאם לסוג הפנייה או תהליך העבודה, תוכלו להציג התראות חכמות, תהליכים מודרכים, וקישורים לתכנים מתאימים. הבינה המלאכותית תזהה בזמן אמת על מה העובד או נציג HR עובדים, ותנגיש להם את הידע הנכון, בדיוק בזמן הנכון. כך הידע הופך להיות חלק אינטגרלי מהעבודה היומיומית – לא רק מאגר נפרד.
העובדים שלכם מצפים לשירות מקצועי, מדויק ומהיר ממחלקת משאבי האנוש. בין אם מדובר בנציג ותיק או חדש, הפלטפורמה שלנו מספקת כלים להנחיה חכמה בתהליך הטיפול בפניות – כולל תסריטי שיחה, מסלולי טיפול מובנים ומנגנון פתרון בעיות פשוט ויעיל. באמצעות תהליכים מודרכים, כל נציג יכול לקבל החלטות נכונות, לעמוד בנהלי הארגון, ולספק מענה גם לפניות מורכבות – בביטחון ובמהירות.
הבינה המלאכותית תסייע כבר בזמן ההגדרה של התהליך ותציע ניסוחים כדי שהתהליך יהיה ברור, אחיד, ונגיש לכל גורם בארגון.
אפשרו לנציגים שלכם להתרכז בטיפול הפניה ולא במרדף אחר מידע. במהלך טיפול בפנייה, הנציג עלול לאיית לא נכון מילים, להשתמש במונחים מגוונים, להקליד בשפה הלא נכונה (היפוך מקלדת) ועוד. מנוע החיפוש שלנו מבין את כל זה ובאמצעות יכולות הבנת השפה שלנו והבינה המלאכותית המובנית נציגי השירות שלכם ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים ומהר.
הפכו את הידע הארגוני שלכם לזמין, ברור ונגיש – לא רק לצוות HR, אלא גם לעובדים ולמנהלים.
באמצעות תהליכים מודרכים, מדריכים אינטראקטיביים ורשימות ביצוע פשוטות, תוכלו לשתף נהלים, מדיניות ארגונית, מדריכי פעולה ומסמכים – בצורה מסודרת ואחידה. שיתוף הידע הזה ממצב את השירות העצמי שלכם כחדשני, מקצועי ושקוף – ומחזק את תחושת הביטחון של העובדים מול הארגון.
תנו לעובדים שלכם שירות חכם, זמין ומדויק.
באמצעות מאגר ידע עצמי, תוכלו לאפשר גישה לשאלות נפוצות, מדריכים אינטראקטיביים, סרטוני הדרכה, תהליכי מילוי טפסים והרשמה לשירותים – והכול בצורה נגישה, מכל מכשיר ובכל שעה. כך תספקו תמיכה 24/7, תשפרו את חוויית העובד, ותשדרגו את רמת השירות – בלי להוסיף כוח אדם נוסף.
תנו לעובדים שלכם מקום לשתף, לשאול, ולהגיב.
באמצעות צ’אט מובנה, אפשרות לדיונים סביב פריטי ידע, טפסי משוב ותגובות ישירות – העובדים הופכים לשותפים פעילים בשיפור השירות והתוכן. הפלטפורמה מנתחת את האינטראקציות ומספקת דוחות ותובנות ניהוליות, שמאפשרות למנהלים להבין אילו נושאים חסרים, מה מבלבל את העובדים, ואיפה ניתן לשפר את חוויית השירות. כך תוכלו להפיק את המירב מהידע הקיים – ולהפוך את העובדים עצמם לשותפים ביצירת ידע איכותי, מדויק ורלוונטי.
מוקדי שירות לעובד מתמודדים עם מגוון פניות – כמו שאלות על זכויות, מילוי טפסים, תנאי העסקה, ימי חופשה או תהליכי קליטה. פניות מסוג זה הן לעיתים חוזרות על עצמן, ודורשות זמן טיפול יקר – גם כשניתן לספק להן מענה פשוט וברור מראש. באמצעות שירות עצמי נגיש ומבוסס ידע, העובדים יכולים למצוא את התשובות בכוחות עצמם – במהירות וללא תלות בנציג. כך הנציגים יכולים להתמקד בטיפול בפניות מורכבות יותר.