דלג לתוכן האתר >

ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית

מעצימים עובדים ולקוחות

ניהול ידע לעובדים

Mentor

ClearMash

מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים

פשטו תהליכים מורכבים

היו אקטיביים

עבדו חכם, לא קשה

תשובות נכונות ומהירות

שירות עצמי לעובדי הארגון

Easy

ClearMash

הציגו את הידע שלכם

ספקו תמיכה טובה יותר

פנו את הנציגים שלכם

למדו מהעובדים שלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
מעצימים עובדים ולקוחות
המוצרים שלנו מעצימים את עובדי הארגון והלקוחות בפלטפורמה אחת משולבת או בנפרד באמצעות יכולות ייחודיות לכל קהל יעד
שירות עצמי לעובדי הארגון
ניהול ידע בזמן אמת לנציגי שירות
ניהול ידע לעובדים
שירות עצמי לעובדי הארגון
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
תנו לעובדים שלכם את התמיכה המלאה שהם צריכים! הפלטפורמה שלנו מושלמת לניהול תמיכה טכנית פנים ארגונית ומאפשרת לנהל את הידע הטכני שלכם, לתת לנציגים תמונה מלאה על מנת שהם יוכלו לתת מענה טכני הולם לנושאים שונים בארגון ולאפשר שירות עצמי לעובדי הארגון בנושאים טכניים בכדי להקל על משאבי התמיכה הפנים ארגונית. בנוסף הAPI שלנו מאפשר להרחיב את המערכת ולחבר אותה למקורות נוספים (כמו ניהול הפניות) והתבניות שלנו מותאמות לניהול KBs, תאור תקלות , התקנות, תיעוד שרתים ועוד.
הידע שלכם הוא הנכס החשוב ביותר שלכם בזמן טיפול בפניות וביצוע תהליכי עבודה. נציגים בעלי ידע עונים ללקוחות מהר יותר, עקבי יותר וטוב יותר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניהול ידע חכם וכלי קבלת החלטות יעילים שיוודאו שכל הנציגים יספקו שירות מעולה לעובדי הארגון תוך צמצום זמן הטיפול.
העצימו את העובדים שלכם עם פלטפורמת השירות העצמי שלנו שכוללת את כל מה שאתם צריכים בכדי להקים שירות עצמי עשיר ומצטיין שעובד בשבילכם וללא ידע טכני.
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
העובדים שלכם מצפים לפגוש נציגים מקצועיים שיטפלו בפניות שלהם ובהקדם. בין אם הנציג הוא ותיק או חדש בארגון באמצעות מנגנון התהליכים המודרכים ופיתרון תקלות שלנו ומנגנון תסריטי השיחה הנציגים שלכם יוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ולטפל בפניות מורכבות בקלות ובמהירות. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לתומכים הטכניים פתרונות רלוונטיים בזמן פתיחת פנייה או בעבודה על המערכת שלכם. בהתאם לפעולות או לסוג הפנייה תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע טכני מורכב - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית (מודול, תקלה, KB, גרסה ועוד) עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. לבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
אפשרו לנציגים שלכם להתרכז בטיפול הפניה ולא במרדף אחר מידע. במהלך שיחה הנציג עלול לאיית לא נכון מילים, להשתמש במילים מגוונות, להקליד בשפה הלא נכונה (היפוך מקלדת) ועוד. מנוע החיפוש שלנו מבין את כל זה ובאמצעות יכולות הבנת השפה שלנו והבינה המלאכותית המובנית נציגי השירות שלכם ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים ומהר.
שתפו עם שאר העובדים שלכם את הידע באמצעות תהליכים מודרכים של פתרון תקלות, מדריכי מערכת ומדריכי ביצוע, רשימות ביצוע של התקנות. שיתוף הידע ממצב את השירות העצמי שלכם כבעל שקיפות, חכם וחדשני בעיני הלקוחות שלכם.
תנו לעובדים שלכם תמיכה עם מאגר ידע של שאלות נפוצות, תסריטי אבחון תקלות, סרטוני הדרכה על מערכות ותפעול, מילוי טפסים והרשמה לשירותים תוכלו לספק תמיכה 24/7 לעובדים שלכם מכל מכשיר. עוד שדרוג לשירות טוב יותר מבלי להוסיף עוד נציגים.
באמצעות ריכוז של ידע בנושאים נפוצים כגון: מילוי טפסים, תקלות, ריקולים (החזרים), תפעול טכני של מכשירים או שירותי אפליקציה תוכלו לפנות את נציגי התמיכה הטכנית הפנים ארגוניים שלכם להתמקד בפניות מורכבות וחשובות יותר מפניות חוזרות פשוטות שניתן למצוא להן מענה בפשטות בשירות העצמי.
תנו לעובדים שלכם לתת לכם משוב מסביבת השירות העצמי וביחד עם הפלטפורמה שלנו שכוללת ניתוחים ודוחות המנהלים יוכלו לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר. למדו מה הידע החסר לעובדים שלכם על ידי ניתוח השאלות וההתנהגות שלהם בשירות העצמי.
פשטו תהליכים מורכבים
היו אקטיביים
עבדו חכם, לא קשה
תשובות נכונות ומהירות
הציגו את הידע שלכם
ספקו תמיכה טובה יותר
פנו את הנציגים שלכם
למדו מהעובדים שלכם
מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים