דלג לתוכן האתר >

ארגונים פיננסים

קלירמאש לארגונים פיננסים

הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל

בעזרת קלירמאש בארגונים הפיננסים החדשניים ביותר בישראל:

ייעלו את תהליך הכנה ופרסום של נהלים ומוצרים פיננסים

הקטינו סיכונים תפעוליים ורגולטוריים

הגדילו את השימוש בנהלים בזמן ביצוע תהליכי עבודה

שיפרו את בקרת השימוש בנהלים

שיפרו את ביצועי הבנקאים

צמצמו זמני הדרכה

הטמיעו תהליכים פיננסים איכותיים יותר

שיפרו את השירות ללקוחות שלהם

הגדילו מכירות

היו אקטיביים

הפכו את הידע מזמין

ספקו את הכלים הנדרשים

עבדו חכם, לא קשה

התאימו לרגולציה משתנה במהירות

שיפור מתמיד

תתקשרו

שתפו את הלקוחות שלכם

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לארגונים פיננסים
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ארגונים פיננסים
הבנקאים בשירות הטלפוני ובסניפים נדרשים לביצוע תהליכים מורכבים הנמצאים תחת רגולציה ונהלים. במקביל להבנת הנוהל ומגבלות הציות, על הבנקאים להיות מסוגלים לענות על שאלות שיווקיות בנושאים מגוונים - ממועדונים והטבות ועד מוצרי השקעה, הלוואות ומשכנתאות. את כל הידע הזה הבנקאים צריכים בזמן אמת תוך כדי עבודה במערכת הבנקאית התפעולית הרלוונטית. בנוסף הידע צריך להיות מונגש בצורה נוחה ואפקטיבית לשימוש, כך שהבנקאים יוכלו בקלות להגיע למידע הנדרש, לבצע השוואות בין מוצרים, לעבור על שלבי ביצוע התהליך ועוד. בדיוק בשביל זה פיתחנו בקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לבנקאים במהירות ובאופן אקטיבי וכך אנו מוודאים שירות מיטבי ללקוח תוך כדי עמידה בנהלים.
ארגונים פיננסים
בעזרת קלירמאש בארגונים הפיננסים החדשניים ביותר בישראל:
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לבנקאים ידע רלוונטי בזמן שהם עובדים במערכת התפעולית. בהתאם לפעולות שלהם במערכת הבנקאית תוכלו להקפיץ התראות ציות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע מתוך המערכת התפעולית. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לבנקאים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הנהלים והידע הבנקאי ממאגר נפרד לחלק אינטגרטיבי בעבודת הבנקאי.
אנחנו מבינים נהלים וידע בנקאי ויודעים כמה מורכב הוא יכול להיות, אך הבנקאי לא יכול לעצור ולקרוא נוהל שלם בזמן התקשרות עם לקוח בכדי לוודא שהוא פועל נכון. בדיוק בגלל זה פיתחנו כלי הצגת מידע ויזואליים שמאפשרים לבנקאי לצורך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצע הבנקאי - אנחנו משפרים את זמן ביצוע הפעולה, את העמידה בנהלים והציות ואת שביעות רצון הלקוחות. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם.
עבודה בזמן אמת עם ידע בנקאי דורשת כלים מתאימים שמאפשרים להשוות בין מוצרים פיננסים כמו הלוואות, הטבות, חשבונות וכדומה, תצוגה גרפית של תהליכי עבודה וכמובן מנוע חיפוש איכותי שמבין עברית (ושפות נוספות) ומידע פיננסי בכדי לאפשר גישה מהירה, פשוטה ואפקטיבית למידע בזמן אמת. הבינה המלאכותית שלנו מאפשרת לבנקאים לשאול שאלות ו"לשוחח" עם המערכת בשפה טבעית, מוודאת שהפריטים הכי רלוונטיים יוצגו בחיפוש ויודעת להמליץ על פריטים קשורים באופן אוטומטי.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע בנקאי מורכב בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
העומס הרגולטורי רק גדל וגדל עם הזמן ויש צורך מתמיד בהדרכת הבנקאים על נהלים שהשתנו, מוצרים חדשים או חוקי ציות מעודכנים. לכן בנינו את הפלטפורמה שלנו כך שתספק מענה גם לצרכי ההדרכה של העובדים על מידע חדש וגם תאפשר לכם לקבל תמונה מלאה של הכשירות הארגונית בהקשר לידע ולנהלים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו חוזרים חדשים, עדכוני נהלים וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את העובדים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את הידע בארגון פיננסי יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב הידע בארגון וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר בארגון, עד כמה העובדים מודעים לנהלים והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהבנקאים על כל נוהל, תהליך או פריט ידע אחר. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין הבנקאים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה בזמן טיפול בלקוח. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לבנקאים בשטח לומר לכם.
באמצעות מנגנון ההרשאות המתקדם שלנו, אנחנו מאפשרים לכם להחצין חלק מהמידע ללקוחות באמצעות פורטל שירות עצמי הכולל מידע בנוגע למוצרים פיננסים, תהליכים, מילוי טפסים ופתיחת פניות בCRM. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
ארגונים פיננסים משתמשים בקלירמאש ב...
ייעלו את תהליך הכנה ופרסום של נהלים ומוצרים פיננסים
הקטינו סיכונים תפעוליים ורגולטוריים
הגדילו את השימוש בנהלים בזמן ביצוע תהליכי עבודה
שיפרו את בקרת השימוש בנהלים
שיפרו את ביצועי הבנקאים
צמצמו זמני הדרכה
הטמיעו תהליכים פיננסים איכותיים יותר
שיפרו את השירות ללקוחות שלהם
הגדילו מכירות
היו אקטיביים
הפכו את הידע מזמין
ספקו את הכלים הנדרשים
עבדו חכם, לא קשה
התאימו לרגולציה משתנה במהירות
שיפור מתמיד
תתקשרו
שתפו את הלקוחות שלכם
הפכו את זה לשלכם
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד