ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
שירות עצמי ללקוחות
Easy
ClearMash
הציגו את הידע שלכם
בינה מלאכותית לשירותכם
ספקו תמיכה טובה יותר
פנו את הנציגים שלכם
למדו מהלקוחות שלכם
ניהול ידע לעובדים
Mentor
ClearMash
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
סלקום הינה חברת התקשורת המובילה בישראל ואנו מספקים מגוון רחב מאוד של שירותים ללקוחותינו. לכן אנחנו נדרשים לפלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בסלקום ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את הייתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. מצאנו בClearMash שותפים אמיתיים לדרך ויחד איתם השגנו את יעדי השירות של סלקום ושיפרנו דרמטית את היכולת שלנו למצות את המירב מהידע שלנו בכל אינטראקציה עם הלקוחות.
ויקטור מלכה | סמנכ"ל מערכות מידע קבוצת סלקום