דלג לתוכן האתר >

ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית

מעצימים עובדים ולקוחות

שירות עצמי ללקוחות

Easy

ClearMash

הציגו את הידע שלכם

בינה מלאכותית לשירותכם

ספקו תמיכה טובה יותר

פנו את הנציגים שלכם

למדו מהלקוחות שלכם

ניהול ידע לעובדים

Mentor

ClearMash

כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
סלקום הינה חברת התקשורת המובילה בישראל ואנו מספקים מגוון רחב מאוד של שירותים ללקוחותינו. לכן אנחנו נדרשים לפלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בסלקום ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את הייתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. מצאנו בClearMash שותפים אמיתיים לדרך ויחד איתם השגנו את יעדי השירות של סלקום ושיפרנו דרמטית את היכולת שלנו למצות את המירב מהידע שלנו בכל אינטראקציה עם הלקוחות.
ויקטור מלכה | סמנכ"ל מערכות מידע קבוצת סלקום

תשובות נכונות ומהירות

פשטו תהליכים מורכבים

וודאו שכולם מעודכנים בשינויים האחרונים

היו אקטיביים

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
מעצימים עובדים ולקוחות
המוצרים שלנו מעצימים את עובדי הארגון והלקוחות בפלטפורמה אחת משולבת או בנפרד באמצעות יכולות ייחודיות לכל קהל יעד
שירות עצמי ללקוחות
ניהול ידע בזמן אמת לנציגי שירות
שירות עצמי ללקוחות
ניהול ידע לעובדים
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
ספקו ללקוחות שלכם את השירות המעולה שמגיע להם! מנפו את הידע שלכם בכל התקשרות ובכל ערוץ והגדילו את שביעות רצון הלקוחות ואת יעילות הנציגים על ידי העצמת הלקוחות שלכם עם פורטל שירות עצמי חכם ואטרקטיבי והפכו אותם למעורבים יותר ומרוצים יותר ועל ידי העצמת נציגי השירות עם כל מה שהם צריכים בכדי לוודא שהם יספקו שירות מעולה ללקוחות שלכם תוך צמצום זמן הטיפול והגדלת העמידה בנהלים ורגולציה.
הלקוחות בימינו מצפים לקבל שירות 24/7 בכל מקום, מכל מכשיר ובמהרה. פלטפורמת השירות העצמי שלנו כוללת את כל מה שאתם צריכים בכדי להקים שירות עצמי עשיר ומצטיין שעובד בשבילכם וללא ידע טכני.
הידע שלכם הוא הנכס החשוב ביותר שלכם בזמן טיפול בלקוחות וביצוע תהליכי עבודה. נציגים בעלי ידע עונים ללקוחות מהר יותר, עקבי יותר וטוב יותר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניהול ידע חכם וכלי קבלת החלטות יעילים שיוודאו שכל הנציגים יספקו שירות מעולה ללקוחות שלכם תוך צמצום זמן הטיפול ועמידה ברגולציה ונהלים.
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
שתפו עם הלקוחות שלכם את הידע באמצעות שאלות נפוצות, מדריכי מערכת ותהליכים מודרכים של פיתרון ועוד. שיתוף הידע ממצב את השירות העצמי שלכם כבעל שקיפות, חכם וחדשני תוך כדי צמצום משאבי התמיכה שאתם נדרשים לספק להם. בינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
אנחנו משתמשים ביכולות הבינה המלאכותית החדשניות ביותר בכדי לשפר את הפלטפורמה שלנו. בינה מלאכותית משפרת תוצאות חיפוש, קשרים בין פרטי מידע, דוחות ויכולות רבות נוספות על ידי למידה מהתנהגות הלקוחות שלכם, הנציגים והתוכן. בכך אנחנו מתאימים את הפלטפורמה עבור הצרכים הייחודיים שלכם.
תנו ללקוחות שלכם תמיכה גם מחוץ לשעות הפעילות של המוקד, עם מאגר ידע של שאלות נפוצות, תסריטי אבחון תקלות, סרטוני הדרכה על מערכות ותפעול, מילוי טפסים והרשמה לשירותים תוכלו לספק תמיכה 24/7 ללקוחות שלכם מכל מכשיר. עוד שדרוג לשירות טוב יותר מבלי להוסיף עוד נציגים.
באמצעות ריכוז של ידע בנושאים נפוצים כגון: מילוי טפסים, תקלות, ריקולים (החזרים), תפעול טכני של מכשירים או שירותי אפליקציה תוכלו לפנות את הנציגים שלכם להתמקד בפניות מורכבות וחשובות יותר מפניות חוזרות פשוטות שניתן למצוא להן מענה בפשטות בשירות העצמי.
תנו ללקוחות שלכם לתת לכם משוב מסביבת השירות העצמי וביחד עם הפלטפורמה שלנו שכוללת ניתוחים ודוחות המנהלים יוכלו לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר. למדו מה מעניין את הלקוחות שלכם על ידי ניתוח השאלות וההתנהגות שלהם בשירות העצמי.
אפשרו לנציגים שלכם להתרכז בלקוחות ולא במרדף אחר מידע. במהלך שיחה נציגי השירות עלולים לאיית לא נכון מילים, להשתמש במילים מגוונות, להקליד בשפה הלא נכונה (היפוך מקלדת) ועוד. מנוע החיפוש שלנו מבין את כל זה ובאמצעות יכולות הבנת השפה שלנו והבינה המלאכותית המובנית נציגי השירות שלכם ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים ומהר. הבינה המלאכותית שלנו מאפשרת לנציגי השירות לשאול שאלות ו"לשוחח" עם המערכת בשפה טבעית, מוודאת שהפריטים הכי רלוונטיים יוצגו בחיפוש ויודעת להמליץ על פריטים קשורים באופן אוטומטי.
הלקוחות שלכם מצפים לפגוש נציגי על שיטפלו בפניות הכי מורכבות שלהם ובלחץ של זמן. בין אם הנציגים ותיקים או חדשים בארגון באמצעות מנגנון התהליכים המודרכים ופתרון תקלות שלנו ומנגנון תסריטי השיחה הנציגים שלכם יוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ולטפל בפניות מורכבות בקלות ובמהירות תוך שמירה על הנהלים והרגולציה הנדרשת. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם.
הידע במוקדי השירות הוא ידע מורכב שמתעדכן ומתחדש בתדירות גבוהה, מדידה ושיפור מתמיד של הידע של העובדים קריטיים לשיפור תהליכי עבודה והעצמת חווית הלקוח. הפלטפורמה שלנו כוללת את כל מה שצריך בכדי ליידע, למדוד ולהגדיל את הידע של העובדים ובכדי לוודא שלמנהלים יש את תמונת המצב השלמה על הידע של כל עובד ועובד. אפשרו לעובדים שלכם ללמוד לבד בכל שעה ומכל מקום. מבנה הלמידה במערכת מבוסס על עקרונות מיקרו-למידה שמאפשרים לכל העובדים לקחת "קורס" עצמאית ולהתקדם בו כאשר הם פנויים לכך. בנוסף נתחו את פעולות הנציגים, ציוני המבדקים שלהם, פילוח התשובות לאורך זמן, החיפושים שהם עושים והצורה שהם משתמשים בידע ושפרו את השירות. באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לקבל הבנה עמוקה יותר של התנהגות הנציגים, חווית הלקוחות ומה חסר להם בכדי להפוך לנציגי על.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לנציגי השירות פתרונות רלוונטיים בזמן פתיחת פנייה או בעבודה על המערכת שלכם. בהתאם לפעולות או לסוג הפנייה תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. בינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לנציגי השירות את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
הציגו את הידע שלכם
בינה מלאכותית לשירותכם
ספקו תמיכה טובה יותר
פנו את הנציגים שלכם
למדו מהלקוחות שלכם
תשובות נכונות ומהירות
פשטו תהליכים מורכבים
וודאו שכולם מעודכנים בשינויים האחרונים
היו אקטיביים
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
סלקום הינה חברת התקשורת המובילה בישראל ואנו מספקים מגוון רחב מאוד של שירותים ללקוחותינו. לכן אנחנו נדרשים לפלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בסלקום ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את הייתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. מצאנו בClearMash שותפים אמיתיים לדרך ויחד איתם השגנו את יעדי השירות של סלקום ושיפרנו דרמטית את היכולת שלנו למצות את המירב מהידע שלנו בכל אינטראקציה עם הלקוחות.
ויקטור מלכה | סמנכ"ל מערכות מידע קבוצת סלקום