קלירמאש מנטור ניהול ידע והנחיית ידע בזמן אמת
מעצימים עובדים ולקוחות
ניהול ידע לעובדים
Mentor
ClearMash
סלקום הינה חברת התקשורת המובילה בישראל ואנו מספקים מגוון רחב מאוד של שירותים ללקוחותינו. לכן אנחנו נדרשים לפלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בסלקום ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את הייתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. מצאנו בClearMash שותפים אמיתיים לדרך ויחד איתם השגנו את יעדי השירות של סלקום ושיפרנו דרמטית את היכולת שלנו למצות את המירב מהידע שלנו בכל אינטראקציה עם הלקוחות.
ויקטור מלכה | סמנכ"ל מערכות מידע קבוצת סלקום
בסביבת עבודה דינאמית כמו אל על, עם נהלים ותהליכי עבודה מורכבים, חשוב לנו להטמיע ולרכז את כל הידע הנדרש למשתמש בצורה ידידותית, נוחה וגמישה באמצעות מערכת מתקדמת. מניסיון עבר עם מערכות מוכרות בתחום, מצאנו שהחוויה עם קלירמאש היא פשוט אחרת, כזו שמתאימה לנו יותר. המאפיינים של המערכת מאפשרים לנו לארגן ולסדר את המידע בצורה שנוחה ומותאמת לצורכי הארגון שלנו ובנגישות למשתמשים. היום אנחנו יכולים להגיד בביטחון שכל המידע נמצא במערכת, עדכני ומתוקף בזמן אמת ונוח לחיפוש. בזכות זאת, אנחנו משפרים כל הזמן את איכות השירות שלנו.
אדוה בניטה | ניהול ידע אגף שירות לקוחות אל על
שירות איכותי מונע על ידי ידע איכותי בזמן אמת
תשובות נכונות ומהירות
מצו את המירב מהידע שלכם
למדו מהנציגים שלכם
פשטו תהליכים מורכבים
נהלו ידע מורכב בפשטות
וודאו שכולם מעודכנים בשינויים האחרונים
תתקשרו
חברו את הידע ישירות לCRM
תראו את התמונה המלאה
וודאו שאתם עומדים בנהלים
יכולות
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת