הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
שאלות נפוצות
קלירמאש איזי
שירות עצמי ללקוחות
מאגר מידע חכם
התקרבו ללקוחות שלכם
חיפוש והמלצות
ביצוע תהליכים וקבלת החלטות אפקטיבית
נהלו את הידע שלכם
שירות עצמי מותאם
הסתכלו על התמונה הגדולה
אתר שירות עצמי מדהים
שפרו את שביעות רצון הלקוחות שלכם והקטינו את הפניות הפשוטות לנציגי השירות באמצעות שירות עצמי אטרקטיבי וחכם. תנו ללקוחות שלכם למצוא בעצמם את התשובות מכל מכשיר ובכל זמן.
איך ניתן לקנות רישוי?
האם ClearMash מתחברת עם מוצרים נוספים?
האם המידע נשמר באופן פרטי ומאובטח בענן?
האם יש אפשרות להתקין את הפלטפורמה על השרתים שלנו? או בענן פרטי?
מה התוכנית המתאימה ביותר עבורי?
שאלות נוספות?
הלקוחות בימינו מצפים לקבל שירות 24/7 בכל מקום, מכל מכשיר ולקבל זאת מהר.
פלטפורמת השירות העצמי שלנו כוללת את כל מה שאתם צריכים בכדי להקים שירות עצמי עשיר ומצטיין שעובד בשבילכם וללא ידע טכני.
ארגונים משתמשים בשירות העצמי שלנו לאתרי תמיכה טכנית, קטלוגים מקוונים, שירותי טפסים ואתרים שיווקיים
(כן, גם האתר הזה – הסנדלר לא הולך יחף ;).
שירות עצמי הוא לא סתם אתר או אסופת מסמכים. שירות עצמי צריך להיות מותאם לסוג השירות שאתם נותנים וללקוחות שלכם. פתרון השירות עצמי שלנו מכוון שירות ונועד לשפר את חווית הלקוח באמצעות הידע שלכם. כל יכולת בפתרון עוצבה בכדי להציג ללקוחות שלכם את המידע שהם צריכים תוך ניתוח האינטראקציה שלהם עם המידע בכדי להשתפר באופן מתמיד.
קהילת לקוחות
אפשרו ללקוחות שלכם לשאלות שאלות וגם לענות עליהם, להציע רעיונות והצעות וצרו קהילה סביב המותג שלכם. צוות השירות יכול להצטרף לשיחה לעזור, לנהל ולהנחות כאשר צריך.
משוב
הקשיבו למה שיש ללקוחות שלכם לומר באמצעות יכולת המשובים המובנית שכוללת מענה אוטומטי, תורי עבודה, SLA, תהליכי משוב ויכולות מתקדמות נוספות שמוודאות שתפיקו את המיטב מהמשובים שאתם מקבלים.
פתיחת פניות
אפשרו ללקוחות לפתוח פניות ישירות מאתר השירות עצמי אל הCRM שלכם או לתוך ניהול הפניות של הפלטפורמה שלנו.
טפסים
צרו טפסים עבור הלקוחות שלכם. טפסי מכירות, שירות, ניהול, בקשות או כל סוג של טפסים.
פרופיל לקוח ונציג
כל לקוח וכל נציג מקבל פרופיל משתמש פרסונלי שמאפשר לו לנהל פרטים אישיים, אוספים, הודעות, משובים, ציוני מבדקים ועדכונים.
תהליכי ניהול ידע
התוכן בשירות העצמי שלכם חייב להיות מנוהל בכדי לוודא איכות ושלמות כל הזמן. באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו ליצור תהליכי ניהול, אישור, תיקוף ופרסום שיאפשרו למנהלי ידע ועורכי תוכן בכירים לאשר ולפרסם כל שינוי לפני שהוא מגיע ללקוחות.
הרשאות
הפלטפורמה שלנו תומכת בניהול הרשאות מבוסס תפקידים ברמת הפריט הבודד, סוג הפריטים ואפילו שדות או אזורים ספציפיים. תוכלו להיות בטוחים שכל אחד רואה רק את התוכן שהוא אמור לראות. בנקים, בתי חולים וגופים בטחוניים סומכים על מנגנון ההרשאות שלנו עם התוכן שלכם.
ריבוי קהילות
למה לשלם כפול רק כי יש לכם מספר אתרי שירות עצמי או מותגים? באמצעות הפלטפורמה שלנו אתם יכולים להקים מספר אתרי שירות עצמי בחשבון אחד. תחסכו כסף ותנהלו הכל במקום אחד.
מחיקה ושחזור
מישהו מחק פריט? אל דאגה, תמיד ניתן לשחזר אותו בלחיצת כפתור (וההרשאות המתאימות).
היסטוריה
כל שינוי בכל פריט נשמר ויכול להיות מוצג. כך שתמיד תדעו מי שינה מה ומתי ולחזור אחורה אם יש צורך.
ייבוא וייצוא
אם תרצו, הלקוחות שלכם יכולים לייצא פרטי מידע לPDF, וורד, אקסל ופורמטים נוספים לצורך הדפסה או שמירה. בנוסף אתם יכולים לערוך פריטים באמצעות וורד ולייבא למערכת בחזרה.
שיתוף ידע בתוך התוכן
שתפו ידע עם הצוות באמצעות דיונים בתוך פרטי המידע. דיונים מוסתרים מהלקוחות כך שאתם יכולים לדון בפרטיות איך לשפר את התוכן ביניכם.
התאמת ממשק המשתמש
כל עמוד ואזור ניתן להתאמה ועיצוב כך שאתם יכולים לעצב את האתר לשקף את המיתוג שלכם בקלות ומהירות.
שאלות נפוצות
הזינו שאלות ותשובות לנושאים נפוצים והפלטפורמה שלנו תיצור מהם עמודי FAQ יעילים ויפים.
שידור וידאו
שדרו את המסר שלכם גם בווידאו. הפלטפורמה שלנו בנויה לווידאו ויודעת להמיר את הוידאו שלכם למגוון מכשירים כך שאתם לא צריכים לדאוג לתאימות.
אינטגרציה עם אתר המכירות
שלבו בקלות את אתר השירות עצמי עם אתר המכירות והשיווק שלכם או האפליקציה שלכם באמצעות יישומון שיאפשר לכם לספק שירות איכותי בכל מקום.
שיתוף לרשתות חברתיות
בחרו פריטים ושתפו אותם עם העולם ברשתות חברתיות.
אתר פרטי או ציבורי
פרסמו את האתר לעולם או רק ללקוחות ושותפים רשומים.
קלירמאש איזי
שירות עצמי ללקוחות
יכולות
תנו ללקוחות שלכם את החופש לעזור לעצמם
הציגו את הידע שלכם
מצבו את השירות העצמי שלכם כחכם וחדשני בעיני הלקוחות שלכם באמצעות אתר שירות עצמי מקצועי, מרהיב ויעיל.
ספקו תמיכה טובה יותר
ספקו תמיכה 24/7 ללקוחות שלכם מכל מכשיר. שירות טוב יותר מבלי להוסיף עוד נציגים.
פנו את הנציגים שלכם
אפשרו לנציגים שלכם להתמקד בפניות המורכבות והחשובות ושחררו אותם מפניות חוזרות פשוטות שניתן למצוא להן מענה בפשטות בשירות העצמי.
למדו מהלקוחות שלכם
למדו מה מעניין את הלקוחות שלכם על ידי ניתוח השאלות וההתנהגות שלהם בשירות העצמי.
תנו עצמאות ללקוחות שלכם
לקוחות מוצאים פתרונות בקלות באמצעות טכנולוגיית החיפוש החכמה שלנו. החיפוש במוצר אינטואיטיבי לשימוש וכולל מגוון רחב של יכולות שעוזרות ללקוח למצוא מידע כמו השלמה אוטומטית, תיקון שגיאות כתיב, תמיכה בריבוי שפות, מורפולוגיה במגוון שפות (כולל עברית כמובן), תיוג אוטומטי, "האם התכוונת ל?", שדות דינמיים, סינונים אוטומטים, חיפושים מובנים, תקציר אוטומטי ועוד יכולות רבות נוספות. הבינה המלאכותית שלנו מאפשרת לשאול שאלות ו"לשוחח" עם המערכת בשפה טבעית, מוודאת שהפריטים הכי רלוונטיים יוצגו בחיפוש ויודעת להמליץ על פריטים קשורים באופן אוטומטי.
נהלו ידע מורכב בפשטות
ניהול ידע ותוכן זאת לא משימה פשוטה. אתם צריכים לוודא שכלום לא חסר, כל המידע עדכני וכולם מקבלים את מה שהם צריכים. הפלטפורמה שלנו הופכת את ניהול הידע לקל יותר באמצעות כלי עריכה מתקדמים, דוחות שמציגים איזה תוכן חסר לכם, משובים וסיווג תוכן בכדי לסווג תוכן לא עדכני, הגדרות מוכנות מראש מותאמות לתעשייה ותהליכי עבודה (workflows) לניהול ידע קלים וניתנים להתאמה.
אנחנו הופכים את ניהול הידע והתוכן לפשוט לבנייה ותחזוקה כך שאתם תוכלו להתרכז בלקוחות שלכם.
מתגו את זה
השירות שלכם ייחודי ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את השירות עצמי בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם.
וודאו שניתן למצוא את זה
במקרים מסוימים תרצו להפוך פריטים מסוימים לנגישים לציבור, לכן הפלטפורמה שלנו בנויה לSEO, כך שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא מידע ישירות מתוך מנועי חיפוש אינטרנטיים.
חברו את הידע לכל מקום
הפכו את השירות העצמי לערוץ שירות נוסף על ידי חיבור המשובים ישירות לCRM שלכם. תנו ללקוחות את ההזדמנות לספק לכם משוב על המידע שמוצג בשירות העצמי או קחו את זה צעד נוסף ותנו ללקוחות שלכם לפתוח פניות ישירות מתוך השירות העצמי.
מנפו את הידע שלכם
העצימו את הנציגים שלכם עם קלירמאש מנטור - ניהול והנחיית ידע בזמן האמת בחינם ("הנחייה בסיסית לנציגי שירות") כאשר אתם רוכשים את קלירמאש איזי – פתרון השירות העצמי שלנו. יחד אתם מקבלים פלטפורמה אינטגרטיבית שתומכת גם בלקוחות וגם בנציגים. תוכלו לפרסם את אותם הפריטים ללקוחות ולנציגים עם הרשאות שונות על פריטים שונים או אזורים באותו הפריט ואפילו ממשק משתמש שונה ללקוחות ולנציגים. כך שתוכלו לוודא שיש רק מקור ידע אחד לכל הידע שלכם וכולם מסונכרנים.
תוכן מובנה עם אינספור פריטים, שדות, אזורים ותתי אזורים
אל תגבילו את עצמכם כשזה מגיע לניהול ידע. באמצעות הפלטפורמה שלנו אתם יכולים ליצור כל תוכן מובנה שתרצו, עם כמות בלתי מוגבלת של שדות, אזורים, תתי אזורים, קשרים בין פריטים וכדומה. באמצעות יכולות ניהול התוכן שלנו תוכלו לבנות מידע מורכב ולהציג אותו באופן פשוט.
עריכת טקסט עשיר
עצבו את הטקסט כיצד שתרצו באמצעות עורך הטקסט שלנו שלא דורש כישורים טכניים וכולל פונטים, עיצוב טקסט, צבעים, תמונות, טבלאות ועוד. אוהבים לעבוד בוורד? אין בעיה, פשוט יבאו מסמכי וורד לתוך עורך הטקסט עם כל היכולות של וורד.
העלאה ופרסום קבצים
רוצים לחלוק קבצים עם הלקוחות שלכם? אין בעיה – אתם יכולים להעלות קבצים לממשק תיקיות מוכר. מסמכים, מצגות, אקסלים, PDFים או כל סוג קובץ שתרצו לחלוק עם הלקוחות שלכם. אם תרצו מנוע החיפוש יודע גם לקרוא אותם לחפש בתוכן.
סופר מנוע חיפוש
מנוע חיפוש מעולה שמבין את השאלות והחיפושים של הלקוחות שלכם ומציג את התשובות הנכונות. החיפוש שלנו כולל חיפוש שפה טבעית (NLP) מבוסס בינה מלאכותית במעל ל40 שפות (כולל עברית), תיקון שגיאות כתיב, "האם התכוונת ל?", תיוג אוטומטי ויכולות רבות נוספות שיוצרות את ההבדל ואת חווית השירות המיטבית.
סינונים ומיונים
התאימו את יכולות החיפוש על ידי בחירת השדות שתרצו לסנן באמצעותם. סוג המוצר, גרסה, מחיר או כל שדה אחר יכול להתווסף כסינון או כמיון על ידי הגדרה פשוטה.
אולי יעניין אותך גם
הפלטפורמה שלנו מזהה אוטומטית פריטי מידע המדברים על תוכן קשור ומציגה ללקוחות פריטים קשורים לפריט שאותו הם קוראים כרגע. כך לקוחות מגלים תוכן נוסף שיכול לעזור להם ומגדילים את הידע שלכם על המותג או המוצר שלכם.
חיפוש מאוחד במקורות שונים
אל תגבילו את הלקוחות שלכם למצוא מידע רק בשירות העצמי. אתם יכולים לחבר אתרים ומערכות נוספות כך שבחיפוש אחד בשירות העצמי יהיה ניתן למצוא תוצאות גם מאתר המכירות שלכם, מהCRM וממקורות מידע נוספים תוך התחשבות בהרשאות הלקוח.
תהליכי מודרכים ותרחישי שיחה
הנחו את הלקוחות שלכם באמצעות תהליכי עזרה עצמית פשוטים לתפעול. עזרו להם לעזור לעצמם ולהגיע לפתרון הבעיה בקלות ובאופן ויזואלי. התהליכים המודרכים שלנו מאפשרים אינסוף צעדים, חזרה אחורה, תצוגת תהליך מלא, קיצורי דרך לשלבים בתהליך, שילוב מספר תהליכים ועוד יכולות רבות שהופכות אותם לאפקטיביים במיוחד.
מחשבונים ורשימות ביצוע
אפשרו ללקוחות שלכם התמקד במוצר שלכם ולא בחשבון. תנו להם מחשבונים מוכנים לחישוב מחירים, ריביות, משלוח, הנחות, זכויות וכדומה.
התאמה לנייד
לקוחות בימינו דורשים גישה לשירות העצמי מכל מכשיר. אנחנו תומכים בגישה מנייד, טאבלט, מחשב, טלוויזיה וכל גודל מסך ויודעים להתאים את התוכן בדיוק עבורו.
SEO
אם תפתחו את אתר השירות העצמי לעולם, הפלטפורמה שלנו תתאים עצמה למנועי חיפוש כך שהלקוחות שלכם ימצאו פרטי מידע ישירות ממנועי החיפוש ברשת. יווצר sitemap אוטומטי (בהתאם להרשאות) ויעודכן בכל פעם שתפרסמו או תשנו פריט מידע כך שמנועי החיפוש יהיו מעודכנים מיד בכל שינוי.
ריבוי שפות
הציגו את התוכן שלכם ללקוחות בשפה שלהם, אנחנו תומכים במעל ל40 שפות (כולל תרגום אוטומטי) בכדי שתוכלו לעשות זאת.
שירות מכל מקום בעולם
הפלטפורמה שלנו מקושרת לרשת כלל עולמית של שרתים בכדי לוודא שהשירות שלכם יהיה נגיש ומהיר מכל מדינה בעולם.
דוחות מובנים
הדוחות שלנו הם לא רק דוחות. הם המלצות וניסיון שגיבשנו לאורך השנים מוצגים בצורת גרפים. תוכלו ללמוד הרבה מאוד על התנהגות הלקוחות שלכם כשיש לכם את הדוחות הנכונים.
שילוב עם כלי מדידת גלישה
חברו את Google analytics או כל שירות מדידה מבוסס js חיצוני בקלות.
שאילתות מותאמות אישית
אתם יכולים לבנות את הדוחות שלכם באמצעות מחולל השאילתות שלנו ללא ידע טכני בכלל. פשוט בחרו את המידע שאתם רוצים לראות, סננים, קיבוץ ומיון והריצו את הדוח החדש שלכם.