דלג לתוכן האתר >

ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות

מעצימים עובדים ולקוחות

שירות עצמי ללקוחות

Easy

ClearMash

הציגו את הידע שלכם

ספקו תמיכה טובה יותר

פנו את הנציגים שלכם

למדו מהלקוחות שלכם

ניהול ידע לעובדים

Mentor

ClearMash

פנגו הינה אפליקציה המובילה בישראל לתחבורה חכמה וכחלק מתהליך הגדלת השירותים שאנחנו מספקים אנו חייבים פלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בפנגו ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את היתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. יחד עם ClearMash שיפרנו דרמטית את הרמת השירות שאנחנו מספקים ללקוחות.
שמואל סיימון | סמנכ"ל פיתוח עסקי פנגו

תשובות נכונות ומהירות

מצו את המירב מהידע שלכם

פשטו תהליכים מורכבים

היו אקטיביים

וודאו שכולם מעודכנים בשינויים האחרונים

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
מעצימים עובדים ולקוחות
המוצרים שלנו מעצימים את המשתמשים בפלטפורמה אחת משולבת או בנפרד באמצעות יכולות ייחודיות לכל קהל יעד
שירות עצמי ללקוחות
ניהול ידע בזמן אמת לנציגי שירות
שירות עצמי ללקוחות
ניהול ידע לעובדים
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
תנו ללקוחות שלכם את התמיכה והשירות שמגיע להם! לא משנה אם זה מוצר או שירות טכנולוגי, כיום, משתמשים רבים מצפים תחילה למצוא פתרונות לבעיות טכניות בעצמם באמצעות השירות העצמי, על ידי חיפוש במנועי החיפוש או באתרי התמיכה או באתרי הספקים. הפלטפורמה שלנו לניהול תמיכה טכנית ושירות עצמי ללקוחות מתאימה במיוחד לנהל את הידע הטכנולוגי שלכם ובכך אתם בטוחים שכולם מעודכנים בשינויים העדכניים ביותר במוצר. בנוסף הAPI שלנו מאפשר להרחיב את המערכת ולחבר אותה למקורות נוספים (כמו ניהול הפניות) והתבניות שלנו מותאמות לניהול KBs, תאור תקלות ופיצ’רים.
הלקוחות בימינו מצפים לקבל שירות 24/7 בכל מקום, מכל מכשיר ולקבל זאת מהר. פלטפורמת השירות העצמי שלנו כוללת את כל מה שאתם צריכים בכדי להקים שירות עצמי עשיר ומצטיין שעובד בשבילכם וללא ידע טכני.
הידע שלכם הוא הנכס החשוב ביותר שלכם בזמן טיפול בלקוחות וביצוע תהליכי עבודה. נציגים בעלי ידע עונים ללקוחות מהר יותר, עקבי יותר וטוב יותר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניהול ידע חכם וכלי קבלת החלטות יעילים שיוודאו שכל הנציגים יספקו שירות מעולה ללקוחות שלכם תוך צמצום זמן הטיפול ועמידה ברגולציה ונהלים.
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
שתפו עם הלקוחות שלכם את הידע באמצעות תהליכים מודרכים של פתרון תקלות, מדריכי מערכת ומדריכי ביצוע, רשימות ביצוע של התקנות. שיתוף הידע ממצב את השירות העצמי שלכם כבעל שקיפות, חכם וחדשני בעיני הלקוחות שלכם.
תנו ללקוחות שלכם תמיכה גם מחוץ לשעות הפעילות של המוקד, עם מאגר ידע של שאלות נפוצות, תסריטי אבחון תקלות, סרטוני הדרכה על מערכות ותפעול, מילוי טפסים והרשמה לשירותים תוכלו לספק תמיכה 24/7 ללקוחות שלכם מכל מכשיר. עוד שדרוג לשירות טוב יותר מבלי להוסיף עוד נציגים.
באמצעות ריכוז של ידע בנושאים נפוצים כגון: מילוי טפסים, תקלות, ריקולים (החזרים), תפעול טכני של מכשירים או שירותי אפליקציה תוכלו לפנות את הנציגים שלכם להתמקד בפניות מורכבות וחשובות יותר מפניות חוזרות פשוטות שניתן למצוא להן מענה בפשטות בשירות העצמי.
תנו ללקוחות שלכם לתת לכם משוב מסביבת השירות העצמי וביחד עם הפלטפורמה שלנו שכוללת ניתוחים ודוחות המנהלים יוכלו לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר. למדו מה מעניין את הלקוחות שלכם על ידי ניתוח השאלות וההתנהגות שלהם בשירות העצמי.
אפשרו לנציגים שלכם להתרכז בלקוחות ולא במרדף אחר מידע. במהלך שיחה נציגי השירות בעיקר במוקד התמיכה הטכני עלולים לאיית לא נכון מילים, להשתמש במילים מגוונות, להקליד בשפה הלא נכונה (היפוך מקלדת) ועוד. מנוע החיפוש שלנו מבין את כל זה ובאמצעות יכולות הבנת השפה שלנו והבינה המלאכותית המובנית נציגי השירות שלכם ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים ומהר.
כאשר הידע הנכון מוצג נכון – הוא גם ברור יותר ושימושי יותר. באמצעות כלי וויזואליזציה של מפת קשרים בין תבניות הידע שלכם הנציג יוכל לאתר מוצר ואת כל התקלות, מדריכי המערכת, פיתרון תקלות ועוד שקשורים אליו. יצירת פרטי ידע אפקטיביים שמציגים את המידע בצורה נוחה ועקבית תספק שירות מהיר ויעיל ללקוחות שלכם.
הלקוחות שלכם מצפים לפגוש נציגי על שיטפלו בפניות הכי מורכבות שלהם ובלחץ של זמן. בין אם הנציגים ותיקים או חדשים בארגון באמצעות מנגנון התהליכים המודרכים ופתרון תקלות שלנו ומנגנון תסריטי השיחה הנציגים שלכם יוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ולטפל בפניות מורכבות בקלות ובמהירות תוך שמירה על הנהלים והרגולציה הנדרשת.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לתומכים הטכניים פתרונות רלוונטיים בזמן פתיחת פנייה או בעבודה על המערכת שלכם. בהתאם לפעולות או לסוג הפנייה תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
הידע במוקדי תמיכה טכני הוא ידע מורכב שמתעדכן ומתחדש בתדירות גבוהה, מדידה ושיפור מתמיד של הידע של העובדים קריטיים לשיפור תהליכי עבודה והעצמת חווית הלקוח. הפלטפורמה שלנו כוללת את כל מה שצריך בכדי ליידע, למדוד ולהגדיל את הידע של העובדים ובכדי לוודא שלמנהלים יש את תמונת המצב השלמה על הידע של כל עובד ועובד. אפשרו לעובדים שלכם ללמוד לבד בכל שעה ומכל מקום. מבנה הלמידה במערכת מבוסס על עקרונות מיקרו-למידה שמאפשרים לכל העובדים לקחת "קורס" עצמאית ולהתקדם בו כאשר הם פנויים לכך. בנוסף נתחו את פעולות הנציגים, ציוני המבדקים שלהם, פילוח התשובות לאורך זמן, החיפושים שהם עושים והצורה שהם משתמשים בידע ושפרו את השירות. באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לקבל הבנה עמוקה יותר של התנהגות הנציגים, חווית הלקוחות ומה חסר להם בכדי להפוך לנציגי על.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
הציגו את הידע שלכם
ספקו תמיכה טובה יותר
פנו את הנציגים שלכם
למדו מהלקוחות שלכם
תשובות נכונות ומהירות
מצו את המירב מהידע שלכם
פשטו תהליכים מורכבים
היו אקטיביים
וודאו שכולם מעודכנים בשינויים האחרונים
פנגו הינה אפליקציה המובילה בישראל לתחבורה חכמה וכחלק מתהליך הגדלת השירותים שאנחנו מספקים אנו חייבים פלטפורמה שתוכל לנהל ולהנגיש את המגוון הרחב של הידע והבינה הארגונית שנצברה בפנגו ותאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את היתרון התחרותי שלנו בתחום שירות הלקוחות. יחד עם ClearMash שיפרנו דרמטית את הרמת השירות שאנחנו מספקים ללקוחות.
שמואל סיימון | סמנכ"ל פיתוח עסקי פנגו