דלג לתוכן האתר >

תקשורת וסלולר

קלירמאש לחברות תקשורת

החיפוש החכם בClearMash מעולה, הנציגים מוצאים מידע מהר ובצורה אפקטיבית באופן משמעותי יותר מאשר בעבר. ClearMash מאפשרת להנגיש לנציגי השירות את הידע באופן אינטואיטיבי ועוזרת להם לקבל החלטות נכונות ובמהירות. כמנהלת הידע יש לי גמישות שלא חשבתי שאפשרית, אני יכולה לשנות ולהגדיר כל דבר שאני צריכה ללא תלות בספק, עם ממשק משתמש מודרני, יעיל ונוח לשימוש. והכי חשוב, הנציגים אימצו את המערכת במהירות, בקלות וסיפקו משוב מעולה על המערכת.
גלי קטלן | מנהלת ידע קבוצת סלקום

בעזרת קלירמאש בחברות התקשורת החדשניות ביותר בישראל:

שיפרו את שביעות רצון הלקוחות

הקטינו עלויות השירות

הגדילו את זמינות השירות

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות

מיצאו מידע מהר

עבדו חכם, לא קשה

השלימו את התמיכה עם הדרכה

הפכו את הידע לזמין

שיפור מתמיד

תתקשרו

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לחברות תקשורת
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
תקשורת וסלולר
התחרות בשוק התקשורת נמדדת לא פעם על ידי רמת השירות שהן מספקות ללקוח. לקוחות רבים יחליפו חברת תקשורת אך ורק בגלל חווית שירות לא אופטימלית. אנחנו מבינים את זה בקלירמאש ולכן הקמנו את הפלטפורמה שלנו כך שתאפשר לכם לספק חווית שירות מעולה ותעזור לכם לוודא שהלקוחות שלכם יבחרו בכם כל פעם מחדש. לקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לעובדים במהירות ובאופן אקטיבי וכך אנו מוודאים שירות מיטבי ללקוח תוך כדי עמידה בנהלים.
תקשורת וסלולר
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
חברות תקשורת משתמשות בקלירמאש ב...
בעזרת קלירמאש בחברות התקשורת החדשניות ביותר בישראל:
עבודה בזמן אמת בסביבה דינאמית דורשת כלים מתאימים שמאפשרים לאתר בקלות מבצעים ושדרוגים, תצוגה גרפית של תהליכי עבודה וכמובן מנוע חיפוש איכותי שמבין עברית ואנגלית (ושפות נוספות) בכדי לאפשר גישה מהירה, פשוטה ואפקטיבית למידע בזמן אמת. הבינה המלאכותית שלנו מאפשרת לנציגים לשאול שאלות ו"לשוחח" עם המערכת בשפה טבעית, מוודאת שהפריטים הכי רלוונטיים יוצגו בחיפוש ויודעת להמליץ על פריטים קשורים באופן אוטומטי.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מוצרי מורכב - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית (מוצרים, מחירונים, חנויות, הנחיות, שאלות נפוצות וכדומה) עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
מעבר לשירות מעולה בזמן אמת, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם לנהל גם את ההדרכה על המוצרים שלכם ומאפשרת לכם לקבל תמונה מלאה של רמת הידע אצל הנציגים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו מוצר חדש, שינוי בזמינות וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את הנציגים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
נציגי השירות לא אוהבים לקרוא מסמכים ארוכים, אפשרו לכל אחד לגשת למידע שרלוונטי אליו באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה ברורה ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצע הנציג - איתור מוצרים, הצגת מוצרים משלימים או דומים וכלים נוספים אנחנו מנגישים את המידע בצורה אפקטיבית יותר ומעלים את רמת השימוש והתועלת המתקבלת מהפלטפורמה. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם. כל היכולות נגישות מכל מכשיר ובכל זמן.
בכדי לשפר את השירות יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב התכנים וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה תוכן חסר והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהנציגים על כל פריט ידע. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין הנציגים לראשי הצוותים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים וללקוחות לומר לכם.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
שיפרו את שביעות רצון הלקוחות
הקטינו עלויות השירות
הגדילו את זמינות השירות
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות
מיצאו מידע מהר
עבדו חכם, לא קשה
השלימו את התמיכה עם הדרכה
הפכו את הידע לזמין
שיפור מתמיד
תתקשרו
הפכו את זה לשלכם
החיפוש החכם בClearMash מעולה, הנציגים מוצאים מידע מהר ובצורה אפקטיבית באופן משמעותי יותר מאשר בעבר. ClearMash מאפשרת להנגיש לנציגי השירות את הידע באופן אינטואיטיבי ועוזרת להם לקבל החלטות נכונות ובמהירות. כמנהלת הידע יש לי גמישות שלא חשבתי שאפשרית, אני יכולה לשנות ולהגדיר כל דבר שאני צריכה ללא תלות בספק, עם ממשק משתמש מודרני, יעיל ונוח לשימוש. והכי חשוב, הנציגים אימצו את המערכת במהירות, בקלות וסיפקו משוב מעולה על המערכת.
גלי קטלן | מנהלת ידע קבוצת סלקום
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני