דלג לתוכן האתר >

תשתיות לאומיות

קלירמאש לארגוני תשתיות לאומיות

בעזרת קלירמאש בארגוני התשתיות הלאומיות החדשניים ביותר בישראל:

שיפרו את השירות לציבור

צמצמו יציאת טכנאים לשטח

הקטינו סיכון והגדילו את השימוש בנהלים

הגדילו את היעילות התפעולית

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון העובדים

היו אקטיביים

הפכו את הידע לזמין

עבדו חכם, לא קשה

התאימו לרגולציה משתנה במהירות

שיפור מתמיד

תתקשרו

הפכו את זה לשלכם

שתפו את הציבור

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לארגוני תשתיות לאומיות
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
תשתיות לאומיות
ארגוני תשתיות לאומיות הם מטבעם ייחודיים הן בידע שהן צוברות והן בגודל ובמבנה הארגוני שלהם. אנחנו מבינים את זה בקלירמאש ולכן פיתחנו פלטפורמה שמאפשרת התאמה מירבית לידע מורכב המאפיין ארגוני תשתיות לאומיות. בין אם מדובר בידע הנדסי, טכני, מוצרי, שירותי או רגולטורי – אנחנו יכולים למדל אותו ולנהל אותו באפקטיביות. עובדי הארגון נדרשים לידע רב לביצוע עבודתם, ידע שנמצא לרוב תחת רגולציה ונהלים. במקביל להבנת הנוהל על העובדים להיות מסוגלים לענות על שאלות בנושאים מגוונים הנוגעים לתפקידם. כאשר הידע צריך להיות מונגש בצורה נוחה ואפקטיבית לשימוש כך שהעובדים יוכלו בקלות להגיע למידע שהם צריכים, לעבור על שלבי ביצוע התהליך ועוד. בדיוק בשביל זה פיתחנו בקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לעובדי הארגון במהירות ובאופן אקטיבי ובכך מוודאים ביצוע מיטבי תוך כדי עמידה בנהלים.
תשתיות לאומיות
בעזרת קלירמאש בארגוני התשתיות הלאומיות החדשניים ביותר בישראל:
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לעובדים ידע רלוונטי בזמן שהם עובדים במערכות התפעוליות. בהתאם לפעולות שלהם במערכת התפעוליות תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
בזמן שגרה או בחירום, אפשרו לכל העובדים לגשת למידע הרלוונטי להם באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצעים העובדים אנחנו משפרים את זמן ביצוע הפעולה ואת העמידה בנהלים והציות. המידע נגיש מכל מכשיר ומאפשר גם לעובדים בשטח להישאר מחוברים לידע הארגוני.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מורכב בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
העומס הרגולטורי רק גדל וגדל עם הזמן ויש צורך מתמיד בהדרכת העובדים על נהלים שהשתנו. לכן בנינו את הפלטפורמה שלנו כך שתספק מענה גם לצרכי ההדרכה של העובדים על מידע חדש וגם תאפשר לכם לקבל תמונה מלאה של הכשירות הארגונית בהקשר לידע ולנהלים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו חוזרים חדשים, עדכוני נהלים ועוד, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את העובדים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את הידע בארגון מורכב כמו שלכם יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב הידע בארגון וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר בארגון, עד כמה העובדים מודעים לנהלים והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהעובדים על כל נוהל, תהליך או פריט ידע אחר. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין העובדים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה בזמן טיפול בפנייה. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים בשטח לומר לכם.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
באמצעות מנגנון ההרשאות המתקדם שלנו, אנחנו מאפשרים לכם להחצין חלק מהמידע לציבור באמצעות פורטל שירות עצמי הכולל מידע בנוגע לתהליכים, מילוי טפסים ופתיחת פניות בCRM.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
ארגוני תשתיות לאומיות משתמשים בקלירמאש ב...
שיפרו את השירות לציבור
צמצמו יציאת טכנאים לשטח
הקטינו סיכון והגדילו את השימוש בנהלים
הגדילו את היעילות התפעולית
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון העובדים
היו אקטיביים
הפכו את הידע לזמין
עבדו חכם, לא קשה
התאימו לרגולציה משתנה במהירות
שיפור מתמיד
תתקשרו
הפכו את זה לשלכם
שתפו את הציבור
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד