דלג לתוכן האתר >

מוסדות אקדמיה ומחקר

קלירמאש למוסדות אקדמיה ומחקר

המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן

בעזרת קלירמאש במוסדות אקדמיה ומחקר החדשניים ביותר בישראל:

שיפרו את שביעות רצון הסטודנטים

הקטינו עלויות השירות

הגדילו את זמינות השירות

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות

עבדו חכם, לא קשה

הפכו את הידע מזמין

היו אקטיביים

שתפו את הסטודנטים שלכם

שיפור מתמיד

תתקשרו

השלימו את התמיכה עם הדרכה

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש למוסדות אקדמיה ומחקר
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
מוסדות אקדמיה ומחקר
מרכזים אקדמאים מנהלים ידע רב ומורכב במגוון רחב של תחומים. החל מהמידע לנרשמים דרך המידע האדמיניסטרטיבי לסטודנטים ולמרצים ועד מידע מחקרי. יכולות מידול וניתוח המידע שלנו, כמו גם היכולת לחלק את המידע לקהילות ידע רבות, מאפשרות ניהול ידע אופטימלי למוסדות אקדמאיים. הן בשירות למועמדים ולסטודנטים והן בניהול ידע מחקרי. לקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לסטודנטים ולעובדים במהירות ובאופן אקטיבי וכך אנו מוודאים שירות מיטבי לסטודנטים תוך כדי עמידה בנהלים.
מוסדות אקדמיה ומחקר
בעזרת קלירמאש במוסדות אקדמיה ומחקר החדשניים ביותר בישראל:
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מחקרי מורכב - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן, המחקר או התהליך. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
לקוחות (וגם נציגי השירות) לא אוהבים לקרוא מסמכים ארוכים, אפשרו לכל אחד לגשת למידע שרלוונטי אליו באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצעים הנציגים או הלקוחות - השוואות דינאמיות בין מוצרים, הצגת מוצרים משלימים או דומים וכלים נוספים. אנחנו מנגישים את המידע בצורה אפקטיבית יותר ומעלים את רמת השימוש והתועלת המתקבלת מהפלטפורמה. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם. כל היכולות נגישות מכל מכשיר ובכל זמן.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לסטודנטים וגם לעובדי האקדמיה פרטי ידע רלוונטיים בזמן ביצוע פעולות על מערכות אחרות. בהתאם לפעולות תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה, להציג מידע קשור ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לסטודנטים ולעובדי האקדמיה את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
הסטודנטים שלכם אוהבים שיש להם את האפשרות לקבל מידע בעצמם. באמצעות פורטל שירות עצמי ותבניות המידע הייעודיות שלנו תוכלו לספק לסטודנטים שלכם כלים לפתרון בעיות ומענה על שאלות בעצמם, מכל מכשיר, בכל שעה. תהליכים מודרכים ידריכו אותם צעד אחרי צעד, מנוע החיפוש יאפשר להם לענות על שאלות ופרטי המידע יתארו להם את מאפייני הקורסים השונים. באמצעות יכולות ההתממשקות שלנו תוכלו לאפשר להם לפתוח פניות ישירות מתוך הפורטל ולקבל פתרונות אפשריים בזמן הזנת הפנייה על בסיס ניתוח תוכן הפנייה. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר לסטודנטים שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
בכדי לשפר את איכות הידע יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב התכנים וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה תוכן חסר והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהסטודנטים ועובדי האקדמיה על כל פריט ידע. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים ולסטודנטים לומר לכם.
מעבר לקבלת מידע בזמן אמת, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם לנהל גם את ההדרכה לנציגי השירות שתומכים בסטודנטים ומאפשרת לכם לקבל תמונה מלאה של רמת הידע אצל הנציגים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו קורס חדש, שינוי בנהלים וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את הנציגים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
מוסדות אקדמיה ומחקר משתמשים בקלירמאש ב...
שיפרו את שביעות רצון הסטודנטים
הקטינו עלויות השירות
הגדילו את זמינות השירות
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון נציגי השירות
עבדו חכם, לא קשה
הפכו את הידע מזמין
היו אקטיביים
שתפו את הסטודנטים שלכם
שיפור מתמיד
תתקשרו
השלימו את התמיכה עם הדרכה
הפכו את זה לשלכם
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד