דלג לתוכן האתר >

מעצימים את חווית הלקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית

מעצימים אנשים, חווית לקוחות ושירות.

קלירמאש מנטור - ניהול והנחיית ידע בזמן אמת לנציגי שירות

קלירמאש איזי - שירות עצמי ללקוחות מרוצים

אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...

יש לקלירמאש השפעה ארגונית שניתן להרגיש אותה

המופלאים

ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל
אסטרל היא בעלת רשת מלונות באילת, וחברת קלירמאש מייעלת ומקצרת עבורנו זמני שיחה של פניות מורכבות ע"י שימוש במגוון של כלים כמו מחשבונים חכמים, תסריטי שיחה והשוואות מידע
שירן צריקר | מחלקת ניהול ידע מלונות אסטרל
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...
מעצימים את חווית הלקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
יש לקלירמאש השפעה ארגונית שניתן להרגיש אותה
בעוד ששאלות ותהליכים פשוטים מטופלים על ידי הבינה המלאכותית והשירות עצמי שלנו, לקוחות מצפים לפגוש נציגי על שיטפלו בבקשות המורכבות יותר שלהם ובמהירות. אנחנו מעצימים את הנציגים עם כל מה שהם צריכים בכדי לוודא שהנציגים יספקו שירות מעולה ללקוחות שלכם תוך צמצום זמן הטיפול והגדלת העמידה בנהלים ורגולציה.
העצימו את הלקוחות שלכם עם פורטל שירות עצמי חכם ואטרקטיבי. פלטפורמת השירות עצמי שלנו תאפשר ללקוחות שלכם גישה לידע עדכני, תהפוך אותם למעורבים יותר ומרוצים יותר תוך כדי צמצום משאבי התמיכה שאתם נדרשים לספק להם. מערכת הבינה המלאכותית שלנו לומדת מכל אינטראקציה עם לקוח בכדי לספק ללקוחות מענה מהיר ומדויק לכל שאלה או בקשה.
המופלאים
הכירו את הטובים ביותר בתחום – הלקוחות שלנו!
מעצימים אנשים, חווית לקוחות ושירות.
חוויות שירות מעולות מונעות על ידי מידע וידע מדוייקים ועדכניים המגיעים לנציגים וללקוחות בזמן אמת. מנפו את הידע שלכם בכל התקשרות ובכל ערוץ והגדילו את שביעות רצון הלקוחות ואת יעילות הנציגים. מערכת שיפור השירות וחווית הלקוחות שלנו מספקת לנציג השירות וללקוח את כל המידע הרלוונטי בזמן אמת בכדי לוודא הצלחה מרבית בכל התקשרות – בכל זמן ובכל ערוץ.
הגדלת שביעות רצון הלקוחות
הגדלת השימוש בשירות עצמי
הגדלת שביעות רצון הנציגים
קיצור משך זמן הטיפול בלקוח
הקטנת ההתייעצות עם ראשי צוותים
קיצור משך זמן הדרכה לנציגים חדשים
קלירמאש מנטור - ניהול והנחיית ידע בזמן אמת לנציגי שירות
למידע נוסף
קלירמאש איזי - שירות עצמי ללקוחות מרוצים
למידע נוסף
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל
אסטרל היא בעלת רשת מלונות באילת, וחברת קלירמאש מייעלת ומקצרת עבורנו זמני שיחה של פניות מורכבות ע"י שימוש במגוון של כלים כמו מחשבונים חכמים, תסריטי שיחה והשוואות מידע
שירן צריקר | מחלקת ניהול ידע מלונות אסטרל
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד