דלג לתוכן האתר >

מעצימים את חווית הלקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית

מעצימים אנשים, חווית לקוחות ושירות.

קלירמאש מנטור - ניהול והנחיית ידע בזמן אמת לנציגי שירות

קלירמאש איזי - שירות עצמי ללקוחות מרוצים

אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...

יש לקלירמאש השפעה ארגונית שניתן להרגיש אותה

המופלאים

מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
קלירמאש מאפשרת לנו את הגמישות וההתאמות הנדרשות בשביל להטמיע את ניהול הידע במחלקות, מעבדות מרפאות, הנהלה בהתאם לצרכים שלנו ועולמות התוכן.
שולה אלבוים | ממונת אבטחת מידע ופרוייקטים – אגף מערכות מידע ביה"ח שיבא
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO
תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...
מעצימים את חווית הלקוחות באמצעות ידע אנושי ובינה מלאכותית
אני רוצה להעצים את חווית השירות ב...
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
יש לקלירמאש השפעה ארגונית שניתן להרגיש אותה
בעוד ששאלות ותהליכים פשוטים מטופלים על ידי הבינה המלאכותית והשירות עצמי שלנו, לקוחות מצפים לפגוש נציגי על שיטפלו בבקשות המורכבות יותר שלהם ובמהירות. אנחנו מעצימים את הנציגים עם כל מה שהם צריכים בכדי לוודא שהנציגים יספקו שירות מעולה ללקוחות שלכם תוך צמצום זמן הטיפול והגדלת העמידה בנהלים ורגולציה.
העצימו את הלקוחות שלכם עם פורטל שירות עצמי חכם ואטרקטיבי. פלטפורמת השירות עצמי שלנו תאפשר ללקוחות שלכם גישה לידע עדכני, תהפוך אותם למעורבים יותר ומרוצים יותר תוך כדי צמצום משאבי התמיכה שאתם נדרשים לספק להם. מערכת הבינה המלאכותית שלנו לומדת מכל אינטראקציה עם לקוח בכדי לספק ללקוחות מענה מהיר ומדויק לכל שאלה או בקשה.
המופלאים
הכירו את הטובים ביותר בתחום – הלקוחות שלנו!
מעצימים אנשים, חווית לקוחות ושירות.
חוויות שירות מעולות מונעות על ידי מידע וידע מדוייקים ועדכניים המגיעים לנציגים וללקוחות בזמן אמת. מנפו את הידע שלכם בכל התקשרות ובכל ערוץ והגדילו את שביעות רצון הלקוחות ואת יעילות הנציגים. מערכת שיפור השירות וחווית הלקוחות שלנו מספקת לנציג השירות וללקוח את כל המידע הרלוונטי בזמן אמת בכדי לוודא הצלחה מרבית בכל התקשרות – בכל זמן ובכל ערוץ.
הגדלת שביעות רצון הלקוחות
הגדלת השימוש בשירות עצמי
הגדלת שביעות רצון הנציגים
קיצור משך זמן הטיפול בלקוח
הקטנת ההתייעצות עם ראשי צוותים
קיצור משך זמן הדרכה לנציגים חדשים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
קלירמאש מנטור - ניהול והנחיית ידע בזמן אמת לנציגי שירות
למידע נוסף
קלירמאש איזי - שירות עצמי ללקוחות מרוצים
למידע נוסף
מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
קלירמאש מאפשרת לנו את הגמישות וההתאמות הנדרשות בשביל להטמיע את ניהול הידע במחלקות, מעבדות מרפאות, הנהלה בהתאם לצרכים שלנו ועולמות התוכן.
שולה אלבוים | ממונת אבטחת מידע ופרוייקטים – אגף מערכות מידע ביה"ח שיבא
המערכת מאפשרת לנו לגשת למידע באופן מהיר ומסודר, ולתת פתרונות יעילים ומקצועיים ללקוחות. הממשק נוח ואינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. העובדים במוקד מעודכנים בקלות ובאופן מיידי על חידושים או שינויים במידע. בזכות המערכת, הצלחנו לשפר משמעותית את רמת המקצועיות של הנציגים ואת איכות המענה. עם שילוב נכון של ניהול שיטתי והון אנושי מתאים, ניתן להפיק תרומה רבה מהמערכת של ClearMash.
נירם יהושע | מנהל ידע ותהליכי עבודה במרכז השירות אוניברסיטת בר-אילן
הבחירה בקלירמאש תואמת את הצרכים שלנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. יש כאן מערכת שיודעת לספק ניהול ידע ויכולות ההדרכה במקום אחד. ניהול ידע נכון, מתודולוגי שמאפשר לבנקאים לתת את כל הידע בזמן שיחה בצורה ממוקדת בשילוב עם יכולות ההדרכה שמאפשרות לנהל מערך קורסים ומבדקים בצורה ויזואלית מאוד מזמינה, כל אלה מובילים לעידוד וגידול השימוש של המשתמשים. שכן העולמות האלה הולכים יד ביד. אנחנו יודעים שזה בסיס טוב ונכון שיאפשר לנו לעשות דברים גדולים ופורצי דרך בעולם ניהול הידע
עמיר סגרון | L&D Team Leader ONE ZERO