דלג לתוכן האתר >

מי אנחנו

הערכים שלנו

אנחנו צוות של אנשים מדהימים ואנחנו גדלים

למה לקוחות מכל הסוגים בוחרים לעבוד איתנו?

מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
בסביבת עבודה דינאמית כמו אל על, עם נהלים ותהליכי עבודה מורכבים, חשוב לנו להטמיע ולרכז את כל הידע הנדרש למשתמש בצורה ידידותית, נוחה וגמישה באמצעות מערכת מתקדמת. מניסיון עבר עם מערכות מוכרות בתחום, מצאנו שהחוויה עם קלירמאש היא פשוט אחרת, כזו שמתאימה לנו יותר. המאפיינים של המערכת מאפשרים לנו לארגן ולסדר את המידע בצורה שנוחה ומותאמת לצורכי הארגון שלנו ובנגישות למשתמשים. היום אנחנו יכולים להגיד בביטחון שכל המידע נמצא במערכת, עדכני ומתוקף בזמן אמת ונוח לחיפוש. בזכות זאת, אנחנו משפרים כל הזמן את איכות השירות שלנו.
אדוה בניטה | ניהול ידע אגף שירות לקוחות אל על
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל

אנחנו מקום נהדר לעבוד בו

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
66% מהעובדים שלנו מתחת לגיל 35
30% מהעובדים שלנו הן עובדות
16% מהעובדים שלנו ללא תואר ראשון ו16% עם דוקטורט
50% מהעובדים שלנו עושים ספורט לפחות פעמיים בשבוע (או לפחות ככה הם אומרים)
הערכים שלנו
1) Win-Win-Win - הלקוחות שלנו, הלקוחות של הלקוחות שלנו ואנחנו 2) שיפור מתמיד - של המוצר שלנו, שלנו כחברה ושל כולנו כבני אדם 3) אנחנו בונים קשרים – הלקוחות שלנו הם השגרירים שלנו, אנחנו מרוויחים זאת בכל שירות טוב שהם נותנים ללקוחות שלהם
אנחנו צוות של אנשים מדהימים ואנחנו גדלים
אנחנו חברת בוטיק ישראלית לכל הקשור לניהול והנגשת ידע בתהליכי שירות ותפעול. אנחנו מורכבים מקבוצת אנשים ייחודית שמאוגדת סביב הערכים והחזון שלנו.
למה לקוחות מכל הסוגים בוחרים לעבוד איתנו?
אנחנו מקום נהדר לעבוד בו
אנחנו עובדים עם מיטב המוחות שמביאים תשוקה, יכולת, ידע וחדשנות בכדי לוודא שאנחנו מספקים מוצר ושירות שאנשים אוהבים. סביבת העבודה שלנו היא סביבה רגועה, נעימה ומפרה. אנחנו מאמינים ביצירת ערך לטווח הארוך, אז לא צריך למהר, רק לעשות עבודה מעולה. רוצים להיות חלק מזה?
אנו מונעים על ידי האמונה הבסיסית שכלקוחות מגיע לנו את השירות הטוב ביותר, לכן קלירמאש מחוייבת לשיפור חווית הלקוח והעצמת נותני השירות בכדי שכל ארגון יספק שירות מעולה ללקוחות שלו. הפלטפורמה שלנו מספקת ללקוחות שלנו את הידע והבטחון לשרת את הלקוחות שלהם בדרכים חדשות ועוצמתיות, בין אם דרך המחשב, הנייד, באפליקציה או פנים אל פנים. באמצעות שילוב של חדשנות טכנולוגית ומתודולוגיה מקצועית אנחנו יוצרים דרכים טובות יותר להעצים נציגי שירות ואת הלקוחות שלהם עם כל הידע הרלוונטי בכדי להבטיח התקשרות אופטימלית בכל פעם. הפלטפורמה שלנו אשר זמינה בענן או בהתקנה מקומית עובדת בבנקים, בתי חולים, ממשלה, אוניברסיטאות, חברות טכנולוגיה וארגונים רבים נוספים.
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
מי אנחנו
מי אנחנו
מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
בסביבת עבודה דינאמית כמו אל על, עם נהלים ותהליכי עבודה מורכבים, חשוב לנו להטמיע ולרכז את כל הידע הנדרש למשתמש בצורה ידידותית, נוחה וגמישה באמצעות מערכת מתקדמת. מניסיון עבר עם מערכות מוכרות בתחום, מצאנו שהחוויה עם קלירמאש היא פשוט אחרת, כזו שמתאימה לנו יותר. המאפיינים של המערכת מאפשרים לנו לארגן ולסדר את המידע בצורה שנוחה ומותאמת לצורכי הארגון שלנו ובנגישות למשתמשים. היום אנחנו יכולים להגיד בביטחון שכל המידע נמצא במערכת, עדכני ומתוקף בזמן אמת ונוח לחיפוש. בזכות זאת, אנחנו משפרים כל הזמן את איכות השירות שלנו.
אדוה בניטה | ניהול ידע אגף שירות לקוחות אל על
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל