מי אנחנו
הערכים שלנו
אנחנו צוות של אנשים מדהימים ואנחנו גדלים
למה לקוחות מכל הסוגים בוחרים לעבוד איתנו?
מערכת ניהול הידע של ClearMash מאפשרת לנו לנהל את הידע הארגוני באופן יעיל וסטנדרטי ובעלת יכולת איתור ושליפת מידע באופן מהיר, פשוט ומדויק! המערכת מאפשרת לנו להנגיש לכל משתמש את המידע הרלוונטי עבורו ולנהל גרסאות במודול הרשאות מתקדם זאת ע"י מתן גישה מנוהלת בכלי עבודה שונים שונים כגון מחשב, מכשיר סלולרי, ואף מערכת ה-CRM. צוות ClearMash קשוב לצרכינו ויחד אנחנו משפרים את יכולות המערכת ומתאימים אותה לתרבות הארגונית שלנו, לצרכי המשתמשים ולמציאות המשתנה.
גלית קיבוצני אקהאוז | מנהלת מצוינות עסקית צ’מפיון מוטורס
מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
כמנהלת הידע, היכולת לאפשר למשתמשים נוספים להכניס פרטי ידע במהירות ולעקוב אחר פעילות המשתמשים חשובה מאוד לשיפור ותיקוף התכנים במערכת. כמו כן, עם מגוון דוחות אפשר לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור ועיבוי התכנים. השקיפות והיעילות הם מפתח להצלחת ניהול הידע בארגון.
נועה אלון | מנהלת פיתוח ארגוני סמלת
בסביבת עבודה דינאמית כמו אל על, עם נהלים ותהליכי עבודה מורכבים, חשוב לנו להטמיע ולרכז את כל הידע הנדרש למשתמש בצורה ידידותית, נוחה וגמישה באמצעות מערכת מתקדמת. מניסיון עבר עם מערכות מוכרות בתחום, מצאנו שהחוויה עם קלירמאש היא פשוט אחרת, כזו שמתאימה לנו יותר. המאפיינים של המערכת מאפשרים לנו לארגן ולסדר את המידע בצורה שנוחה ומותאמת לצורכי הארגון שלנו ובנגישות למשתמשים. היום אנחנו יכולים להגיד בביטחון שכל המידע נמצא במערכת, עדכני ומתוקף בזמן אמת ונוח לחיפוש. בזכות זאת, אנחנו משפרים כל הזמן את איכות השירות שלנו.
אדוה בניטה | ניהול ידע אגף שירות לקוחות אל על
ClearMash שיפרה משמעותית את יכולת השימוש והגישה של העובדים שלנו למידע חיוני, ובהתאמה שיפרה את היעילות שלהם. השינוי הזה לא רק ייעל את תהליכי העבודה שלנו אלא גם תמך בטיפוח תרבות של שקיפות ברחבי הארגון.
נירית אלמליח | מנהלת מחלקת נהלים, ניהול ידע, אירכוב דיגיטלי והמשכיות עסקית, אגף תפעול ומידע מרכנתיל