דלג לתוכן האתר >

תוכנה וחומרה

קלירמאש לחברות תוכנה וחומרה

לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו

בעזרת קלירמאש בחברות התוכנה וחומרה החדשניות ביותר בישראל:

הקטינו עלויות תמיכה

הגדילו את זמינות התמיכה

הקטינו את כמות הפניות לתומכים

שיפרו את השירות ללקוחות

צמצמו יציאת מהנדסים לשטח

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון התומכים

הגדילו מכירות

שתפו את הלקוחות שלכם

היו אקטיביים

הפכו את הידע מזמין

עבדו חכם, לא קשה

השלימו את התמיכה עם הדרכה

שיפור מתמיד

תתקשרו

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לחברות תוכנה וחומרה
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
תוכנה וחומרה
בראש ובראשונה אנחנו חברת תוכנה ובדיוק כמוכם גם אנחנו שמחים לספק ללקוחותינו תמיכה ושירות, לנהל את הידע הטכנולוגי הפנימי שלנו ולוודא שכולם מעודכנים בשינויים העדכניים ביותר במוצר. במקרה שלנו הסנדלר לא הולך יחף, החל מהאתר הזה (שהוא למעשה קהילת שיווק), דרך פורטל התמיכה שלנו, פורטל ההדרכה, הפורטל למפתחים, גלריית התבניות שלנו וניהול הידע הפנימי שלנו – אנחנו משתמשים במוצר של עצמנו בכל הזדמנות. לכן אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים כי גם אנחנו צריכים את זה. יכולות הפלטפורמה שלנו מושלמות לניהול תמיכה טכנית ושירות עצמי ללקוחות, הAPI שלנו מאפשר להרחיב את המערכת ולחבר אותה למקורות נוספים (כמו ניהול הפניות) והתבניות שלנו מותאמות לניהול KBs, תאור תקלות ופיצ’רים.
תוכנה וחומרה
בעזרת קלירמאש בחברות התוכנה וחומרה החדשניות ביותר בישראל:
הלקוחות שלכם (וגם שלנו) אוהבים שיש להם את האפשרות לפתור בעיות בעצמם. באמצעות פורטל שירות עצמי ותבניות המידע הייעודיות שלנו תוכלו לספק ללקוחות שלכם כלים לפתרון בעיות בעצמם, מכל מכשיר, בכל שעה. תהליכים מודרכים ידריכו אותם צעד אחרי צעד, מנוע החיפוש יאפשר להם לענות על שאלות ופרטי המידע יתארו להם את יכולות המוצר. באמצעות יכולות ההתממשקות שלנו תוכלו לאפשר להם לפתוח פניות ישירות מתוך הפורטל ולקבל פתרונות אפשריים בזמן הזנת הפנייה על בסיס ניתוח תוכן הפנייה. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש ללקוחות וגם לתומכים הטכניים פתרונות רלוונטיים בזמן פתיחת פנייה או בעבודה על המערכת שלכם. בהתאם לפעולות או לסוג הפנייה תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לעובדים את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודה ולא רק למאגר נפרד.
לקוחות לא אוהבים לקרוא מסמכים טכניים, אפשרו לכל העובדים לגשת למידע הרלוונטי להם באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת למקרה הספציפי שאותו מבצעים העובדים או הלקוחות, אנחנו משפרים את זמן ביצוע הפעולה. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם. המידע נגיש מכל מכשיר ומאפשר גם לעובדים בשטח להישאר מחוברים.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע טכני מורכב - בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית (מודול, תקלה, KB, גרסה ועוד) עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
מעבר לתמיכה טכנית, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם לנהל גם את ההדרכה על המוצר שלכם ומאפשר לכם לקבל תמונה מלאה של רמת הידע אצל התומכים ואפילו הלקוחות. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו גרסה חדשה, עדכונים, תקלה שנפתרה ועוד, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום"), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את התומכים והלקוחות במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את התמיכה יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב התכנים וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה תוכן חסר והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהלקוחות והתומכים על כל פריט ידע. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין התומכים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחה בזמן טיפול בתקלה. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים וללקוחות לומר לכם.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
חברות תוכנה וחומרה משתמשות בקלירמאש ב...
הקטינו עלויות תמיכה
הגדילו את זמינות התמיכה
הקטינו את כמות הפניות לתומכים
שיפרו את השירות ללקוחות
צמצמו יציאת מהנדסים לשטח
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון התומכים
הגדילו מכירות
שתפו את הלקוחות שלכם
היו אקטיביים
הפכו את הידע מזמין
עבדו חכם, לא קשה
השלימו את התמיכה עם הדרכה
שיפור מתמיד
תתקשרו
הפכו את זה לשלכם
לאורך השנים עבדתי עם מספר מערכות ניהול ידע בשירות אך אף מערכת איננה איכותית כמו המערכת של ClearMash. החל מהחיפוש החכם שעוזר לנציגים לקבל את המידע בצורה פשוטה וקלה ועד הנראות הגמישה של פרטי הידע. מספר הפניות להתייעצות ועבודת מטה ירדו משמעותית מאז הכנסת המערכת והנציגים עצמאיים הרבה יותר. כמנהלת הידע יש לי יכולות מאוד מתקדמות לשליטה על הידע בצורה פשוטה ויעילה. יצרה מכך המערכת מאפשרת תקשורת מהירה עם נציגים ומשוב אפקטיבי לשיפור מתמיד. אני ורואה עלייה עקבית ברמת הידע ובשביעות רצון הנציגים והלקוחות מאז הכנסת המערכת.
שני קוסטה | מנהלת ידע פנגו
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד