דלג לתוכן האתר >

ממשל ועיריות

קלירמאש לממשל ועיריות

מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים

בעזרת קלירמאש ברשויות המקומיות והממשלתיות החדשניות ביותר בישראל:

שיפרו את השירות לתושב

הקטינו סיכון והגדילו את השימוש בנהלים

הגדילו את היעילות התפעולית

שיפרו את ביצועי המוקד העירוני

צמצמו זמני הדרכה

שיפרו את שביעות רצון העובדים

היו אקטיביים

שתפו את התושבים

הפכו את הידע לזמין

עבדו חכם, לא קשה

התאימו לרגולציה משתנה במהירות

שיפור מתמיד

תתקשרו

הפכו את זה לשלכם

הטמעה פשוטה ואיכותית

תמיכה
מוצרים
קלירמאש מנטור
קלירמאש איזי
פתרונות לפי תעשייה
ארגונים פיננסים
ארגוני בריאות
ממשל ועיריות
תשתיות לאומיות
תקשורת וסלולר
תחבורה ותעופה
תוכנה וחומרה
מוצרי צריכה וקמעונאות
מוסדות אקדמיה ומחקר
תיירות
פתרונות לפי תהליכים ארגוניים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת מכירות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול קטלוג מוצרים פיננסיים
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד
תמיכה
תמיכה טכנית
תמיכה במפתחים
אודות
למה קלירמאש?
על החברה
בואו לעבוד אצלנו
אבטחת מידע
קלירמאש לממשל ועיריות
הצטרפו עוד היום והפכו את הלקוחות שלכם למרוצים יותר!
ממשל ועיריות
נציגי השירות במוקד העירוני ועובדי העירייה הנמצאים בשטח נדרשים למענה לאינספור שאלות שונות ולביצוע תהליכים מורכבים הנמצאים תחת רגולציה ונהלים. במקביל להבנת הנוהל על עובדי העירייה להיות מסוגלים לענות על שאלות בנושאים מגוונים מרווחה ועד לתברואה. כל הידע הזה נדרש בזמן אמת תוך כדי תקשורת עם התושבים. בנוסף הידע צריך להיות מונגש בצורה נוחה ואפקטיבית לשימוש כך שעובדי העירייה יוכלו בקלות להגיע למידע שהם צריכים, לעבור על שלבי ביצוע התהליך ועוד. בדיוק בשביל זה פיתחנו בקלירמאש מגוון רחב של כלים מבוססי בינה מלאכותית שמאפשרים לכל הידע הרלוונטי להיות נגיש לעובדי העירייה ולתושבים במהירות ובאופן אקטיבי ובכך מוודאים שירות מיטבי לתושבים תוך כדי עמידה בנהלים.
ממשל ועיריות
בעזרת קלירמאש ברשויות המקומיות והממשלתיות החדשניות ביותר בישראל:
באמצעות יכולת ההנגשה האקטיבית שלנו תוכלו להנגיש לנציגי השירות במוקד העירוני ידע רלוונטי בזמן שהם עובדים במערכת הCRM או מערכות התפעוליות אחרות. בהתאם לפעולות שלהם במערכת הCRM תוכלו להקפיץ התראות, להציג לתהליכים מודרכים לביצוע הפעולה ולאפשר לבצע חיפוש של ידע. הבינה המלאכותית שלנו תזהה ותקפיץ לנציגי השירות את הידע הקשור לתהליך שעליו הם עובדים בזמן אמת. הפכו את הידע לחלק אינטגרטיבי בעבודת המוקד.
באמצעות מנגנון ההרשאות המתקדם שלנו, אנחנו מאפשרים לכם להחצין חלק מהמידע לתושבים באמצעות פורטל שירות עצמי הכולל מידע בנוגע לתהליכים, מילוי טפסים ופתיחת פניות בCRM. הבינה המלאכותית שלנו תאפשר ללקוחות שלכם לחפש, לשאול שאלות ולקבל שירות עצמי מהיר ואיכותי.
בזמן שגרה או בחירום, אפשרו לכל עובדי העירייה לגשת למידע הרלוונטי להם באופן הנוח ביותר. כלי הצגת מידע ויזואליים שמהווים חלק חשוב בפלטפורמה שלנו מאפשרים לצרוך מידע בצורה אחרת ואפקטיבית יותר. על ידי הצגת תהליך מודרך שמפשט את ביצוע הנוהל לסדרת פעולות ברורה ומותאמת לכל מקרה ספציפי שאותו מבצעים העובדים - אנחנו משפרים את זמן ביצוע הפעולה, את העמידה בנהלים והציות ואת שביעות רצון התושבים. הבינה המלאכותית שלנו תמליץ לכם בזמן בניית התהליכים כיצד נכון לנסח ולהציג אותם. המידע נגיש מכל מכשיר ומאפשר גם לעובדים בשטח להישאר מחוברים לידע העירוני.
באמצעות הפלטפורמה שלנו תוכלו לנהל ידע מורכב בקלות. לכל סוג פריט ידע תוכלו לייצר תבנית ייעודית עם מגוון רחב של שדות מסוגים שונים, קשרים לתבניות אחרות וכלי וויזואליזציה מתקדמים. את התכנים אפשר לייבא ממסמכי וורד, אקסל ופורמטים נוספים או להזין ישירות במערכת תוך שמירה על הרשאות המידע בהתאם למבנה הארגוני. כל עדכון ידע יכול לעבור מסלול אישורים ולהיות משיוך למשימות עבודה בהתאם לסוג התוכן ולנהלי ניהול הידע שלכם. ולבסוף תוכלו לראות את כל הפריטים הקשורים בניהם במפות ידע שיאפשרו לכם להבין איך כל שינוי בפריט ידע אחד יכול להשפיע על כלל הידע במערכת.
העומס הרגולטורי רק גדל וגדל עם הזמן ויש צורך מתמיד בהדרכת העובדים על נהלים שהשתנו. לכן בנינו את הפלטפורמה שלנו כך שתספק מענה גם לצרכי ההדרכה של העובדים על מידע חדש וגם תאפשר לכם לקבל תמונה מלאה של הכשירות הארגונית בהקשר לידע ולנהלים. הפלטפורמה שלנו כוללת התראות על מידע שעודכן כמו חוזרים חדשים, עדכוני נהלים וכדומה, ניהול חומרי הוראה והדרכה, אפשרות שידור (streaming) סרטוני וידאו, בקשת אישורי קריאה ("קרא וחתום "), ביצוע מבדקי ידע, יצירת שאלות ידע אוטומטית על ידי בינה מלאכותית ויכולות נוספות בכדי לעדכן ולהכשיר את העובדים במידע החדש. כמנהלים אתם חשופים לתמונה מלאה על מצב הידע, תוצאות המבדקים, סטטיסטיקות חיפושים ושיפור במצב ההכשרה לאורך זמן.
בכדי לשפר את הידע בארגון מורכב כמו עירייה או משרד ממשלתי יש צורך בקבלת תמונה מלאה של מצב הידע בארגון וניתוח מפורט של היכן ניתן לשפר. הפלטפורמה שלנו כוללת ניתוחים ודוחות שמאפשרים למנהלים לראות את התמונה המלאה ולהבין איזה ידע חסר בארגון, עד כמה העובדים מודעים לנהלים והיכן יש ידע לא מנוצל. תוכלו לייצר לוחות בקרה (דאשבורד), לבנות שאילתות ולהשתמש במאגר הדוחות המובנה בפלטפורמה שלנו. מודלי הבינה המלאכותית שלנו יודעים לקרוא את הדוחות ולהציג לכם תובנות מעשיות.
קבלו משוב ישירות מהעובדים על כל נוהל, תהליך או פריט ידע אחר. את המשובים תוכלו לנהל עם SLA פנימי על פי בעלי תפקידים ונושאים. אפשרו שיחות צ’אט בין העובדים וחסכו זמן יקר בהמתנה למומחים בזמן טיפול בתושבים. נהלו דיונים בין עורכי התוכן על כל פריט ובקבוצות דיון ממודרות. בנוסף, בנו סקרים ושמעו מה יש לעובדים בשטח לומר לכם.
אתם ייחודיים ואין סיבה שתתפשרו על תבניות גנריות וממשק משתמש כמו כולם. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להתאים את ממשק המשתמש בקלות ולהפוך אותו לייחודי לכם - בכל מכשיר ולכל קהל יעד.
הטמעה פשוטה ואיכותית
המומחים שלנו יסקרו את המצב הקיים היום אצלכם ויתכננו יחד אתכם תוכנית עבודה להשקה והטמעה של הפלטפורמה שלנו.
אנו נייבא את המידע הקיים במערכות ישנות, שרתי קבצים או אתרי אינטרנט בכדי שתוכלו להתחיל להשתמש במהירות ובקלות.
נתאים את הפתרון לצרכים שלכם בכדי להבטיח השקה מוצלחת וערך מירבי מהיום הראשון.
כאשר תרצו להרחיב את הפתרון ליחידות נוספות בארגון, המומחים שלנו יכינו לכם תוכנית מיטבית להרחבה ארגונית מהירה, יעילה ופשוטה.
רוצים לרענן את השימוש? תנו לנו לעצב ולתכנן שינוי שירענן קצת את האווירה.
רשויות מקומיות וממשלתיות משתמשות בקלירמאש ב...
שיפרו את השירות לתושב
הקטינו סיכון והגדילו את השימוש בנהלים
הגדילו את היעילות התפעולית
שיפרו את ביצועי המוקד העירוני
צמצמו זמני הדרכה
שיפרו את שביעות רצון העובדים
היו אקטיביים
שתפו את התושבים
הפכו את הידע לזמין
עבדו חכם, לא קשה
התאימו לרגולציה משתנה במהירות
שיפור מתמיד
תתקשרו
הפכו את זה לשלכם
מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, חווינו שינוי מהותי בניהול הידע במוקד. זמן השיחה התקצר בכ-50%, זמני ההכשרה ירדו מ-3 שבועות ל-3 ימים בלבד, ואחוזי המקצועיות של הנציגים עלו מ-69% ל-82%. בנוסף, צמצמנו משמעותית את ההעברות לנציגי TIER 2. המערכת הפכה את העבודה שלנו ליעילה וממוקדת יותר, ואת הלקוחות שלנו למרוצים יותר
איתמר סיון | מנהל מוקד תמיכה עיריית ירושלים
ניהול ידע להעצמת שירות לקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית ללקוחות
ניהול ידע להעצמת תמיכה טכנית פנים ארגונית
ניהול נהלים ורגולציה
ניהול למידה ארגונית
ניהול ידע ופורטל ארגוני
ניהול ידע למשאבי אנוש - מוקד שירות לעובד